طی یک ماه گذشته؛

۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد

عصر کالا- فرمانده مرزبانی کردستان گفت: بیش از ۱۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته (اردیبهشت) در نوار مرزی این استان کشف و ضبط شد.

۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، سردار کیومرث شیخی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر مرزهای استان، در این مدت چند ماموریت مرزی داشتند و توانستند بر قاچاقچیان غلبه کرده و مانع فعالیت شان شوند.
    وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها، 261 هزار و 160 پاکت سیگار، هشت هزار و 891 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 104 هزار و 810 لیتر مواد سوختی و هفت هزار و 857 ثوب البسه قاچاق را از قاچاقچیان کشف کردند.
    سردار شیخی اضافه کرد: در این عملیات ها 18 دستگاه خودرو نیز توقیف شد و 14 قاچاقچی هم دستگیر و همراه پرونده مربوطه به مراجع قضایی معرفی شدند.
    فرمانده مرزبانی کردستان ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه مرزنشینان با مرزبانان در برقراری امنیت نوار مرزی، یادآور شد: توسعه بخش کشاورزی و دامداری در مناطق مرزی، اجرای طرح های پیشگیری و مبارزه با جرائم مرزی و تعامل بسیار خوب مرزنشینان و فعالیت قانون مدارانه آنها از مهمترین عوامل مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه در سطح مرزها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر