رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

توزیع کارت های خرید کالای ایرانی اقدام شایسته دولت یازدهم است

عصر کالا- رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در دو سال اخیر دولت یازدهم یکی دو بار اقدام به توزیع کارت های خرید کالاهای ایرانی کرد که اقدامی شایسته بود و خوب است همین اقدام ادامه یابد و حتی شرایط آسان تری را برای عموم جهت خرید محصولات داخلی فراهم کنند.

توزیع کارت های خرید کالای ایرانی اقدام شایسته دولت یازدهم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از  لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،سید قاسم جاسمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فرهنگ خرید محصولات ساخت داخل باید در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم نهادینه شود.
    وی ادامه داد:خرید کالای ایرانی ثمرات زیادی برای کشور به همراه خواهد داشت که رونق اقتصاد و بهبود وضعیت اشتغال از مهمترین آن ها خواهد بود
    جاسمی با بیان اینکه خرید کالای داخلی رونق اقتصادی زیادی به همراه خواهد داشت، گفت: تولید انبوه و حداکثری کارخانه ها و صنایع، ایجاد اشتغال مضاعف و عدم وابستگی به محصولات خارجی از جمله این رونق ها خواهد بود.
    جاسمی اظهار کرد: بیکاری درد اول کشور و خصوصا استان کرمانشاه است و اگر خرید محصولات داخلی به یک فرهنگ تبدیل شود قطعا بخش زیادی از این مشکلات نیز مرتفع می شوند.
    نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیکاری زمانی اتفاق می افتد که کارخانه داران و صاحبان صنایع به دلیل عدم فروش محصولاتشان مجبور به کاهش تولید و در نتیجه تعدیل نیرو می شوند.
    وی گفت: اما اگر برعکس این موضوع اتفاق بیفتد و شرکت های تولیدی محصولاتشان به فروش برسد سعی در افزایش تولیدات خود خواهند داشت و برای این کار به نیروی انسانی نیاز پیدا می کنند و تعداد بیشتری صاحب شغل خواهند شد.
    جاسمی بیان کرد: در این دو سال اخیر دولت یکی دو بار اقدام به توزیع کارت های خرید محصولات ایرانی کرد که اقدامی شایسته بود و خوب است که همین اقدام ادامه یافته و حتی شرایط آسان تری را برای عموم جهت خرید محصولات داخلی فراهم کنند.
    وی گفت: خرید کالای ایرانی اجرای بیانات رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است که امیدوارم با کمک مسوولان و رسانه ها این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
    با نزدیک شدن به عید نوروز و رونق خرید مردم از بازار، خبرگزاری جمهوری اسلامی با هدف افزایش رونق تولید داخلی و کمک به اقتصاد کشور، پویش (کمپین) مصرف کالای ایرانی راه اندازی کرده است.
    براین اساس خبرگزاری جمهوری اسلامی همسو با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت در این زمینه، پویش خبری خرید کالای باکیفیت داخلی را باهدف افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات خود، کلید زده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر