محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق به ساحل نرسید

عصر کالا- فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از کشف محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در آب‌های ماهشهر خبرداد.

محموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق به ساحل نرسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سرهنگ ایرج زکوی درباره این خبر گفت: دریابانان مستقر در پاسگاه شناور خور زهره در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، روز گذشته به یک فروند شناور تجاری مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

    وی با بیان اینکه این شناور از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بندر سجافی درحال حرکت بود، گفت: ماموران با اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازرسی از این شناور کرده و متوجه شدند که حامل لوازم خانگی قاچاق است که بلافاصله اقدام به توقیف شناور کردند.

    فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر با بیان اینکه  ماموران در بازرسی از این شناور، 70 دستگاه یخچال و 30 دستگاه لباسشویی قاچاق و بدون مجوز قانونی را کشف و ضبط کردند، اظهارکرد: در همین راستا شش متهم نیز دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

    زکوی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

    وی درباره ارزش ریالی اقلام کشف شده نیز اظهار کرد: کارشناسان گمرک ارزش ریالی این کالاها را سه میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر