۸ موردی که شاید درباره نینتندو نمی‌‌دانستید

عصر کالا- به هرحال خوشحال هستیم که قسمتی تازه از سری آیا می‌دانید را پس از مدت‌ها خدمت شما کاربران عزیز ترنجی قرار دهیم

۸ موردی که شاید درباره نینتندو نمی‌‌دانستید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ بسیار خب، بگذارید شروعی تازه داشته باشیم و با موضوع یکی از شرکت‌های خوش نام در عرصه بازی‌های کامپیوتری شروع کنیم. کمتر کسی پیدا می‌شود که با برند نینتندو آشنایی نداشته باشد؛ معمولا همه ما این شرکت را با کنسول‌های بازی و البته بازی‌های جذاب و خاطره انگیزش می‌شناسیم که همچنان با محصولاتی (اخیرا این شرکت نینتندو سوئیچ را عرضه کرده است) مختلف در همین گوشه کنارها حضور دارد. دوست داریم که امروز، درباره 10 موردی که شاید درباره نینتندو نمی‌دانستیم صحبت کنیم.

    نینتندو یک شرکت جوان نیست؛ درواقع این شرکت نزدیک به صد سال پیش در زمینه‌هایی دیگر فعالیت می‌کرده است!

    آیا فکر کرده اید که معنی کلمه نینتندو چیست؟ جواب ساده ولی عجیب است؛ leave luck to heaven یا به عبارتی، “ثروتت را به دست سرنوشت بسپار.

    نینتندو پیش از سال 2014 به فکر ساخت تلفن‌های هوشمندی مخصوص بازی بوده است.

    در بازی سوپر ماریو، ابرها و بوته‌ها دقیقا هم شکل بودند و تنها رنگ‌ متفاوتی داشتند؛ دلیل این موضوع حجم فوق العاده محدود بازی‌های این دستگاه بود.

    سوپرماریو به جرئت نماد شرکت نینتندو است، اما نینتندو در ابتدا علاقه ای به این شخصیت نداشته است! او برای اولین بار در بازی Donkey Kong ظاهر شد و سپس صاحب بازی مستقل شد.

    مدتی می‌شود که بنابر دستوراتی، شکل اموجی تفنگ به یک تفنگ آب پاش تبدیل شده است. نینتندو شرایط مشابه ای نیز داشته است؛ در واقع تفنگ Zapper که برای بازی شکار اردک استفاده می‌شد ابتدا به صورت یک هفت تیر بود که به دلیل قوانین کشور آمریکا به این شکل درآمد.

    به خاطر این موضوع از ماریو ناراحت نشوید، اما اسم او در ابتدا قرار بود Mr. Video باشد.

    کنسول بازی NES در کشور ژاپن همچنان تا ماه سپتامبر سال 2003 برای فروش موجود بود! بد نیست اشاره کنیم که سال 2003 به زمانی برمیگردد که سونی با PS2 وارد میدان شده بود!

    یک چیز دیگر… این مورد شبیه به یک EasterEgg است؛ اگر شما عبارت SuperMario را در گوگل سرچ کنید یکی از همان آجرهای بازی که درشان سکه و قارچ بود ظاهر خواهند شد. با کلیک روی آن‌، یک سکه به بیرون پریده و صدای جذابش نیز پخش می‌شود!

    اجازه ندهید به شما برچسب‌های ناامید کننده بزنند، شما منحصر به فرد هستید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر