نینتندو به خاطر کنترلرهای سوییچ تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد

عصر کالا- کنسول بازی جدید نینتندو، سوییچ، کنترلرهایی با قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارند.

نینتندو به خاطر کنترلرهای سوییچ تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، آن‌ها می‌توانند به صفحه نمایش بازی متصل یا از آن جدا شوند. چند روز پیش Gamevice، یکی از شرکت‌های توسعه‌دهنده سخت‌افزاری، برگه شکایتی علیه نینتندو تنظیم کرده است. این شرکت مدعی شده که کنترلرهای سوییچ شباهت زیادی به یکی از محصولات این شرکت دارند و نینتندو یکی از پتنت‌های آنان را نقض کرده است.

    یکی از اولین محصولات Gamevice تبلتی بود که در سال 2012 رونمایی شد؛ این تبلت کنترلرهایی جداشدنی داشت. در چند سال اخیر محصول جدیدی از این شرکت، به جز چند گیم‌پد برای محصولات اپل، عرضه نشده است.

    در پتنت متعلق به این شرکت آمده است: “مخلوطی از دستگاه دیجیتال و کنترلر بازی با قابلیت اتصال.” منظور این شرکت دسته‌هایی شبیه سوییچ است که قابلیت اتصال و جدا شدن از هر دو طرف را دارند. براساس همین شکایت، Gamevice مدارک مستدلی نیز برای پشتیبانی از ادعای خود ارائه کرده است. تقاضای این شرکت نیز شامل توقف تولید محصول و جبران خسارت مالی وارد شده به شرکت توسط نینتندو است. البته اجازه دادگاه برای طی روند قانونی این شکایت، مسئله اصلی است که باید منتظر ماند و نتیجه زورآزمایی این دو شرکت را مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر