خداحافظی با ایکس باکس از طریق ایکس کلود

عصر کالا- با ایکس کلود / xCloud می‌توان از طریق سرورهای مایکروسافت بازی ایکس باکس را انجام داد و بدین ترتیب نیاز به داشتن کنسول به‌صورت فیزیکی نخواهد بود.

خداحافظی با ایکس باکس از طریق ایکس کلود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، مایکروسافت با رونمایی از ایکس کلود قصد دارد استفاده از کنسول را در مواقع ضروری و بیرون از خانه مرتفع کند و بنابراین کاربران در بیرون از خانه و جایی که به تلویزیون و کنسول دسترسی ندارند، قادر به انجام گیم از طریق موبایلشان خواهند بود.

    کاربران قادر خواهند بود کنترلر ایکس باکس را به موبایل متصل کرده و بازی را با همان کیفیتی که در ایکس باکس دارند، انجام داده و ادامه دهند.

    بازی در هرکجای دنیا، روی موبایل، تبلت یا تلویزیون بخشی از پروژه ایکس کلود است که بر اساس سرورهای قوی مایکروسافت انجام می‌شود.

    «فیل اسپنسر» مدیر ایکس باکس می‌گوید سرویس جدید باعث می‌شود کاربر وقت بیشتری را برای انجام گیم در هر حالتی چه داخل خانه و یا بیرون از خانه صرف کند.

    البته وی تأکید می‌کند که ایکس کلود جایگزین کنسول نیست اما اجازه بازی در هر مکان و زمانی را فراهم می‌کند، چراکه هنوز بسیاری از مردم علاقه به بازی از طریق کنسول را دارند اما می‌توان روزی را تصور کرد که بدون کنسول بازی کنند.

    ایکس کلود مایکروسافت رقیبی برای Project Stream گوگل است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر