توقف کامل فروش مدل اولیه کنسول بازی ایکس باکس وان

عصر کالا- مایکروسافت پس از به روزرسانی کنسول بازی ایکس باکس وان خود فروش مدل اولیه آن را در بازار متوقف کرده است.

توقف کامل فروش مدل اولیه کنسول بازی ایکس باکس وان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت به طور رسمی اعلام کرده که دیگر Xbox One را به طور آنلاین به فروش نمی رساند.

    این کنسول اولین بار چهار سال قبل به بازار آمد و ظاهرا تصمیم مایکروسافت برای بازنشسته کردن آن قطعی است. این کنسول نه تنها در آمریکا بلکه در انگلیس هم از دسترس خارج شده است.

    مایکروسافت یک سال قبل کنسول بازی تازه خود به نام Xbox One S را عرضه کرد که نسخه ای باریک تر و به روز شده از مدل قبلی ایکس باکس وان محسوب می شود. قدرت پردازش بیشتر و پشتیبانی از پخش تصاویر ویدئویی 4K Blu-Ray Player از جمله مزایای این کنسول جدید است.

    Xbox One S که 300 دلار قیمت دارد پاسخ مایکروسافت به کنسول PlayStation 4 Pro محسوب می شود. مایکروسافت این کنسول را همراه با برخی بازی های محبوب مانند Forza Horizon 3 bundle، Halo Wars 2 bundle، Gears of War 4 bundle و Battlefield 1 به قیمت 399 دلار عرضه می کند.

    تازه ترین کنسول بازی مایکروسافت Xbox One X نام دارد و این شرکت قبل از عرضه آن Xbox One X Project Scorpio Edition را روانه بازار می کند که دارای بخشی از امکانات Xbox One X است. زمان عرضه رسمی Xbox One X هفت نوامبر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر