فریمور ۵.۰ پلی‌استیشن ۴ از راه می‌رسد

عصر کالا- فریمور ۵.۰ پلی‌استیشن ۴ هم‌اکنون در حال توسعه و طراحی است و به زودی همراه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید بر روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

فریمور ۵.۰ پلی‌استیشن ۴ از راه می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، بر اساس گزارشات منابع خبری، نسخه بعدی و جدید فریمور پلی‌استیشن 4 (Firmware Version 5.0) همراه با ویژگی‌های جدید مانند اشتراک‌گذاری محتوا و تعاملات بهتر از گذشته منتشر خواهد شد.

    وبسایت یورو گیمر (EuroGamer) یک نسخه از یاداشت‌های به روز‌رسانی بعدی فریمور پلی‌استیشن 4 (Firmware Version 5.0) را بدست آورده و از طریق این یاداشت به برخی از تغییرات شامل تغییرات در سیستم حساب و اکانت کاربری کنسول و بهبود سیستم استریم Twitch بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 پرو، اشاره کرده است. سایر تغییرات جدید شامل بازسازی سیستم کاربری اصلی کنسول شما، قابلیت پیگیری هر کاربر و اضافه کردن اعلان ها به منوی سریع PS4 است.

    سیستم استریم Twitch نیز بوسیله به روز‌رسانی فریمور 5.0 پلی‌استیشن 4، فیلم‌ها را با کیفیت 1080P و نرخ فریم 60 فریم در ثانیه پخش خواهد کرد. البته این قابلیت فقط در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو امکان‌پذیر خواهد بود.

    شما هم‌اکنون می‌توانید در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو از قابلیتهای 1080p Remote Play و Share Play استفاده کنید. در فریمور 5.0 قادر خواهید بود همانند سیستم کنسول ایکس باکس وان، هر حساب یا اکانت کاربری را که می‌خواهید Follow (دنبال) کنید.

    در حال حاضر شما می‌توانید این کار را فقط برای حساب‌های تایید شده و رسمی برای بازی‌ها و برخی از توسعه‌دهندگان فردی و اکانت‌های Youtube انجام دهید. این به روز رسانی نیز شامل چندین تغییر جزئی مانند پشتیبانی از زبان های اضافی و بیشتر است.

    تغییرات جزیی دیگری مانند Push Notifications برای رویداد‌ها، ارسال کامنت از سوی مشاهده کننده Broadcast در حالت VR، توانایی پیوند و ارتباط Broadcast به انجمن پلی‌استیشن (PlayStation Community) و حمایت از هفت زبان دیگر از قبیل چک، تایلندی، یونانی، اندونزی، ویتنامی، رومانیایی و مجارستانی در به روز‌رسانی فریمور 5.0 پلی‌استیشن 4 مشاهده می‌شود.

    هنوز تاریخ انتشار فریمور 5.0 پلی‌استیشن 4 به صورت رسمی از طرف شرکت سونی اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر