مایکروسافت از زمان آغاز پیش‌فروش ایکس‌باکس‌وان‌ایکس اطلاعی ندارد

عصر کالا- صحبت‌های آقای مایک یبارا در مورد مشکلات پیش‌آمده در آغاز پیش‌فروش کنسول ایکس‌باکس وان ایکس…

مایکروسافت از زمان آغاز پیش‌فروش ایکس‌باکس‌وان‌ایکس اطلاعی ندارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیم فا، کمتر از سه ماه دیگر تا زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس فاصله داریم. اما در این بین شبهاتی بوجود آمده که طرفداران را اندکی نگران کرده، و آن این است که هم‌اکنون تاریخ دقیق پیش‌فروش ایکس‌باکس وان ایکس مشخص نشده است. پس از معرفی رسمی این ایکس‌باکس وان ایکس در مراسم E3 سال 2017، طرفداران بی‌صبرانه منتظر اعلام زمان پیش‌فروش قدرتمندترین کنسول تاریخ تا به امروز بوده‌اند، و آقای فیل اسپنسر چندی پیش اظهار نمود که پیش‌فروش این کنسول بزودی آغاز خواهد شد – خبر مربوطه را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید. با این حال، بنظر می‌رسد که اوضاع چندان هم برای مایکروسافت مناسب نیست و آقای مایک یبارا (Mike Ybarra) بهمین خاطر از تمامی طرفداران عذرخواهی کرده است.

    طی برنامه‌ای در یوتیوب، از آقای یبارا مدیر بخش فناوری شرکت مایکروسافت در مورد دلایل عدم اعلام تاریخ آغاز پیش‌فروش ایکس‌باکس وان ایکس سوال شد. ایشان اظهار داشتند که این قضیه دیگر از دستان مایکروسافت خارج است. شرکت مایکروسافت تمام اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده. هم‌اکنون همه چیز وابسته به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده است، که در حال حاضر به دلایل نامشخصی اجازه این کار را صادر نمی‌کنند. در همین راستا آقای یبارا توضیح دادند که:

    مشاهده اشتیاق طرفداران فوق‌العاده است. می‌دانم که مشکلاتی در بحث پیش‌فروش کنسول پیش‌آمده، و به این خاطر از شما پوزش می‌طلبم. من نیز به‌مانند فیل اسپنسر که در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود که پیش‌فروش کنسول بزودی اتفاق خواهد افتاد؛ چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

    در همین حین، آقای یبارا به این نکته اشاره کرد که شرکت مایکروسافت در نظر داشت که از بدو معرفی رسمی کنسول در مراسم E3 سال 2017، پیش‌فروش آن را نیز آغاز کند، اما از همان زمان مشکلاتی با کمیسیون پیش‌آمده بود که متاسفانه عملی نشد. هم‌اکنون مایکروسافت امیدوار است که طی روزهای آتی مجوزهای لازم اخذ و کنسول ایکس‌باکس وان ایکس جهت پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

    در آخر نیز، عده‌ای از این قضیه می‌ترسند که گواهی مربوط به کمیسیون به این زودی‌ها صادر نشود؛ و در بدترین حالت ممکن اگر تا اکتبر امسال چنین اتفاقی نیوفتد، براساس محدودیت‌های صورت‌گرفته از طرف کمیسیون در فروش لوازم الکترونیکی، شرکت مایکروسافت قادر به عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در بازار آمریکای شمالی نخواهد بود.

    کنسول ایکس‌باکس وان ایکس قرار است در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) و با قیمت 499 دلار عرضه شود. باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی خواهند افتاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر