محموله جدید نینتندو سوییچ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد

عصر کالا- کنسول نینتندو سوییچ از همان ابتدا قادر به پاسخگویی تقاضای بالای بازار نبود و همواره تعداد محدودی از آن در فروشگاه‌های سراسر دنیا در دسترس بود.

محموله جدید نینتندو سوییچ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیم فا، اما گفته شده است که محموله جدیدی از سوییچ به فروشگاه‌های آمریکایی گیم استاپ، طی هفته آینده، عرضه خواهد شد.

    نینتندو اعلام کرده است که شعب سراسر کشور این خرده فروش ظرف 7 روز آینده محموله جدیدی از نینتندو سوییچ دریافت خواهند کرد اما زمان دقیقی برای آن مشخص نشده و تنها گفته شده است که این بارها در زمان‌های مختلف و روزهای مختلفی تا هفته آینده به دست فروشگاه‌ها خواهد رسید. همچنین خاطر نشان شد که ملاک فروش دستگاه‌ها مراجعه است یعنی هر که زودتر مراجعه کند، زودتر صاحب این کنسول خواهد شد و موارد دیگر هیچ تأثیری در نوبت دریافت شما نخواهد داشت. با توجه به محدودیت این دستگاه، گیم استاپ محموله جدید را تنها در فروشگاه خود و در باندل هایی به همراه یک نسخه از عنوان ARMS و پایه شارژ به فروش می‌رساند که قیمتی 463 دلاری خواهد داشت.

    نینتندو از عناوین متعددی برای نینتندو سوییچ در کنفرانس E3 2017 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد وضعیت کلی این کنسول و پشتیبانی از آن روز به روز بهتر می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر