نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول آمریکا در ماه جولای شد

عصر کالا- طبق اعلام موسسه NPD، نینتندو سوییچ با پشت سر گذاشتن پلی‌استیشن ۴ پرفروش‌ترین کنسول آمریکا در ماه جولای بوده است.

نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول آمریکا در ماه جولای شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومجی، چند ماهی بود که در لیست پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه آمریکا، نام پلی استیشن 4 در صدر دیده می‌شد اما امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، موسسه NPD اسامی پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه جولای در این کشور را منتشر کرد که بر اساس آن، در ماه جولای کنسول نینتندو سوییچ توانسته در صدر جدول فروش کنسول‌ها قرار بگیرد. طبق اعلام مت پیسکاتلا، تحلیل‌گر موسسه NPD، عرضه بیش‌تر کنسول در خرده‌فروشی‌ها و همچنین انتشار بازی Splatoon 2، از دلایل اصلی فروش عالی سوییچ در آمریکا بوده‌اند.

    میزان فروش کلی سخت‌افزار‌ها در ماه جولای، 182 میلیون دلار اعلام شده است که در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته، 29 درصد رشد داشته است. پیسکاتلا فروش عالی کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 را دلیل اصلی این رشد می‌داند. همچنین طبق اعلام NPD، از ابتدای سال 2017 تا پایان جولای، در مجموع PS4 پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا بوده است. میزان فروش کلی سخت افزار‌ها از ابتدای 2017 تا پایان جولای، 1.6 میلیارد دلار اعلام شده که 20 درصد رشد را در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. پیسکاتلا نینتندو سوییچ را دلیل اصلی این رشد فروش اعلام کرده است.

    NPD در بخش دیگری از گزارش خود به فروش لوازم جانبی و گیم کارت‌ها هم اشاره کرده است. بر این اساس میزان فروش این محصولات در ماه جولای 129 میلیون دلار اعلام شده که در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته، 9 درصد رشد داشته است. پیسکاتلا در تحلیل خود از این میزان فروش هم اعلام کرده که لوازم جانبی نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان، دلیل اصلی این رشد فروش بوده‌اند. وی همچنین گیم پد‌ها را پرفروش‌ترین نوع لوازم جانبی دانسته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر