راهنمای خرید کنسول بازی

عصر کالا- خرید و انتخاب یک کنسول بازی خوب نیز مانند خرید بازی آن ، هیجان انگیز و نشاط آور است، شاید به این دلیل که وِجه یک بازی خوب و پرهیجان برپایه کنسول آن است.

راهنمای خرید کنسول بازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خرید و انتخاب یک کنسول بازی خوب نیز مانند خرید بازی آن ، هیجان انگیز و نشاط آور است، شاید به این دلیل که وِجه یک بازی خوب و پرهیجان برپایه کنسول آن است.

    انتخاب یک کنسول بازی بخصوص در نسل هشتم  کار  بسیار سخت و حساسی است. سختی این کار از آنجا نشات می گیرد که دو دستگی و رقابت شدیدی میان مخاطبان وجود دارد و هر کنسول مخاطبان و دشمنان خود را دارد.

    خرید یک کنسول نیز دردسر‌های خاص خودش را دارد که شاید اولین دردسر آن هم وجود بازی‌های انحصاری است.


    بازی‌های انحصاری در فروش کنسول‌ها تاثیر به سزایی داشته و سبب جذب مخاطبان خاص به سوی آن کنسول خاص می شود.
    اگر کنسول خاصی را مد نظر دارید، بهتر است قبل از خرید نگاهی به لیست بازی‌های انحصاری آن بیاندازید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.
    دومین مشکلی که در زمان انتخاب و خرید کنسول بازیتان با آن مواجه می شوید امکانات و سیستم عامل آن کنسول است، زیرا هر کنسولی امکانات و ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری منحصر بفرد خود را دارد. مانند؛ پردازنده، اندازه فیزیکی،طراحی، صدای تولید شده از فن و غیره.
    هر کنسولی وسایل جانبی مختص به خود را دارد که سبب افزایش هیجان و شیرین‌تر شدن تجربه بازی می‌شود.
    نکته مهمی که قبل از خرید و یا حتی اقدام به خرید یک کنسول باید به آن توجه کنید ، چک کردن جیبتان است، زیرا این وسایل مانند دوربین، دستگاه واقعیت مجازی و ... را باید به صورت جدا گانه تهیه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر