معرفی بازی‌ها به سرمایه‌گذاران

جذب تیم‌های بازی‌ساز رایانه‌ای در مرکز رشد ویژه آن‌ها

عصر کالا- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوان جذب تیم‌های بازی‌سازی رایانه‌ای را در "مرکز رشد بازی‌سازی" اعلام کرد. تیم‌های بازی‌ساز و افراد صاحب ایده در این حوزه می‌توانند از تسهیلاتی همچون فضای استقرار در مرکز فوق بهره‌مند شده و فرصت معرفی بازی‌های تولیدی خود را به سرمایه‌گذاران پیدا کنند.

جذب تیم‌های بازی‌ساز رایانه‌ای در مرکز رشد ویژه آن‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، بازی‌سازی رایانه‌ای، از جمله رشته‌های کاری اصلی مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در زیست بوم توسعه صنایع خلاق و فرهنگی است.

    بر این اساس و به منظور توانمندسازی بازی‌سازان ایرانی و پیوند تیم‌های بااستعداد و ماهر به صنعت بازی، تیم‌های جدید در "مرکز رشد بازی‌سازی" پذیرفته می‌شوند.

    حمایت‌ها

    از جمله مهم‌ترین خدماتی که به تیم‌های بازی‌ساز عرضه می‌شود، اختصاص فضای کار رایگان، ارتباط با سرمایه‌گذاران تخصصی حوزه بازی‌سازی و معرفی بازی‌های تولید شده به شبکه سرمایه‌گذاران است.

    ‌همچنین تیم‌های بازی‌ساز می‌توانند از خدمات تسهیل‌کننده‌ نظام‌ وظیفه تخصصی در قالب انجام پروژه‌های جایگزین خدمت سربازی و امکان تأسیس مؤسسات فرهنگی از سوی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، در صورت احراز شرایط مورد نیاز بهره‌مند شوند.

    خدمات منتورینگ تخصصی رایگان  و حمایت‌های زیرساختی نظیر اینترنت، رایانه، نرم‌افزارهای مورد نیاز و... بخش دیگری از این بسته حمایتی را شامل می‌شود.

    با توجه به ظرفیت محدود مرکز رشد بازی‌سازی، اولویت استقرار با تیم‌هایی است که نسبت به سایرین درخواست خود را زودتر ارسال کرده و از سوی کارگروه ارزیابی مرکز رشد، مورد تأیید قرار گرفته باشند. در صورتی که به هر نحوی ظرفیت مرکز رشد، افزایش پیدا کند، تیم‌هایی که در این مرحله درخواست خود را ارسال کرده‌ و به علت تکمیل ظرفیت پذیرفته نشده باشند، در فرصت‌های آتی دارای اولویت استقرار خواهند بود.

    به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افراد متخصص و توانمند نیز می‌توانند در قالب فردی، درخواست خود را برای حضور در مرکز رشد ارسال کنند. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به آدرس http://ircreative.isti.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر