تا امروز ۵ میلیون نینتندو سوییچ به فروش رفته است

عصر کالا- نینتندو سوییچ عملکرد بسیار موفقی داشته و وضعیت شرکت نینتندو را نسبت به سال‌های گذشته بهبود قابل توجهی داده است. اخیرا مشخص شده که این گجت در ژاپن ۱٫۵ میلیون دستگاه فروش رفته است. این رقم فروش کل نینتندو سوییچ را در کل جهان به ۵ میلیون دستگاه می‌رساند.

تا امروز ۵ میلیون نینتندو سوییچ به فروش رفته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، براساس همین گزارش شده که بیش از 10 میلیون بازی هم برای این کنسول به فروش رفته است. البته این ارقام به شکل رسمی تایید نشده بلکه توسط سایت vgchartz اعلام شده است اما این سایت قبلا نشان داده که منبع معتبری در این حوزه محسوب می‎‌شود.

    در این گزارش بررسی شده که نینتندو سوییچ در کدام کشور بهترین عملکرد خود را از نظر فروش داشته. ظاهرا در حال حاضر بهترین عملکرد سوییچ در آمریکا بوده است؛ این کنسول در ایالات متحده آمریکا بیش از 1٫7 میلیون دستگاه فروش رفته است. پس از آمریکا، اروپا قرار گرفته که شاهد فروش 1٫4 میلیون دستگاه از کنسول مورد بحث بوده.

    بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild هم پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو بوده است و حدود 3٫37 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. پس از این بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار دارد که 2٫6 میلیون فروش رفته و بازی Splatoon 2 هم با فروش 1٫1 میلیون نسخه در رتبه سوم قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر