بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن ۴ سونی

عصر کالا: آن‌قدر کنسول‌های خانگی پرطرفدار شده‌اند که لوازم جانبی‌های‌شان یک دنیای جداست.

بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن ۴ سونی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱:۰۰
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی
  • بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن 4 سونی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، اگر سری به بازار بزنید٬ با انبوهی از وسایل ریز و درشت٬ گران و ارزان‌قیمت مواجه خواهید شد که هریک کاری جداگانه انجام می‌دهند و سعی دارند که تجربه کاربری کنسول‌ها را بهبود ببخشند. موقع خرید است که از این قبیل سوال‌ها به‌وجود می‌آیند. کدام را بخریم؟ کدام بهتر است؟ دراصل برای همین ما به فکر نوشتن این لیست افتادیم.

در این لیست بهترین‌ لوازم جانبی برای کنسول خانگی پلی استیشن 4 گردآورده شده است. اگر قصد خرید یکی از این‌ها را دارید و در بین بحبوحه بازار و برندها گم شده‌اید٬ پس با ما همراه باشید…

1- هدست واقعیت‌مجازی سونی مدل PS VR

سونی این مدل را به صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی از نوع اولد مجهز کرده است تا کاربر هرچه بیش‌تر در داستان بازی غرق و ساعت‌ها و شاید روزها سرگرم شود. همچنین مقدار میدان دید بسیار بالاست و هیچ‌چیز از نظر شما پنهان نمی‌ماند. کمپانی مذکور یک میکروفون هم درکناره PS VR تعبیه کرده است که به شما این امکان را می‌دهد تا درحین بازی با دوستان‌تان چت کنید و درمورد استراتژی حمله‌تان سخن بگویید! صدا هم به‌صورت سه‌بعدی پخش می‌شود و کیفیت و وضوح آن در سطح بالایی قرار می‌گیرد.

قیمت: دو میلیون و سیصد هزار تومان

2- دسته‌ بازی 4gamers مدل Compact Racing Wheel

اگر مایل هستید که تمام لذت ماشین‌سواری و ریسینگ‌های هیجان‌انگیز را حس کنید٬ پس بهتر است که یکی از همین‌ها را خریداری نمایید. عکس فوق٬ یک فرمان ارگونومیک است که براساس واقعیت ساخته شده است و همواره با کاربر درحال تعامل است. لازم به ذکر است که این دسته از پلاستیک سخت و بسیار مقاوم ساخته شده که حتی اگر آن را (از عصبانیت) به زمین بکوبید٬ آن‌چنان مشکلی برایش پیش نخواهد آمد. برروی خود دسته هم دکمه‌هایی تعبیه گشته که گزینه‌هایی را دراختیارتان قرار می‌دهند.

قیمت: دویست و پنجاه هزار تومان

3- دسته دنده لاجیتک مدل Driving Force Shifter

یکی از چیزهایی که برای مسابقات ماشین‌سواری نیاز دارید٬ دنده است. این محصول را دم‌دست‌تان می‌گذارید و سپس به‌وسیله آن دنده‌ها را مدام عوض می‌کنید. سازندگان خوش‌نام این محصول تمام تلاش خود را کرده‌اند تا Driving Force Shifter به بهترین نحو ممکن به واقعیت نزدیک باشد و انصافا در این‌کار بسیار موفق نیز بوده‌اند. جنس این مدل از پلاستیک و از آن بی‌کیفیت‌ها نیست و خیلی‌خیلی مرغوب هم هست. برخی از قسمت‌های این دنده از استیل و چرم ساخته شده‌اند تا این محصول٬ هرچه بیش‌تر به واقعیت نزدیک باشد.

قیمت: دویست و سی هزار تومان

4- دوربین پلی‌استیشن 4

کنترلرهای حرکتی نقش بسیار مهمی در کنسول‌های خانگی دارند. باکمک این‌ها می‌توان٬ تجربه‌ بازی‌ها را از نو ساخت و به آن‌ها چاشنی واقعیت اضافه کرد. این محصول درکنار PS4 معرفی شد و دراصل برای رقابت با کینکت ایکس‌باکس وارد بازارها شده است. هر 2 دوربین این دستگاه قادر هستند که ویدیوهای اچ‌دی با نرخ 60 فریم‌برثانیه ضبط کنند. حداقل فاصله فوکوس هم 30 سانتی‌متر است و در این فاصله٬ چهره و بدن کاربر به‌راحتی قابل تشخیص و ردیابی است. سونی این مدل را به 4 میکروفون داخلی مجهز کرده تا دستورات صوتی را اجرا نمایند.

قیمت: دویست هزار تومان

5- دسته بازی سونی مدل DUALSHOCK 4 Wireless Crystal

یکی از ویژگی‌ها بارز این مدل٬ طراحی آن است. این محصول شکل‌ و‌ شمایلی کریستا‌ل‌ مانند دارد و همیشه درکنار کنسول‌تان می‌درخشد. همچنین این دسته ساخته شرکت سونی است. پس دیگر لازم نیست که از کیفیت آن حرفی بزنیم. همچنین این مدل قادر است که به‌صورت بی‌سیم و باسیم به کامپیوترتان متصل گردد. در بالای دکمه PS این دسته یک اسپیکر کوچولو با بلندی صدای کم وجود دارد که بخشی از صداهای جانبی بازی را پخش می‌نماید تا کاربر حسی واقعی‌تر درحین بازی داشته باشد. با یک‌بار شاٰرژ کامل این محصول هم می‌توانید تا 2 روز با این مدل بازی کنید و نگران هیچ‌چیز نباشید.

قیمت: دویست هزار تومان

6- کنترلر حرکتی سونی

رخلاف ظاهر ساده این محصول٬ در باطنش بسیار پیچیده است و دردل آن از تکنولوژی‌های شگرفی استفاده شده. همچنین سونی این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید٬ 4 نفره بازی کنید و لحظات خوشی را درکنار دوستان یا خانواده‌تان رقم بزنید. ال‌ای‌دی دایره‌ای شکلی در این مدل گنجانده شده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا رنگ آن را براساس سلیقه خود تعویض نماید. سنسورهای حرفه‌ای و قدرتمندی که در این مدل تعبیه شده‌اند٬ خیلی دقیق هستند و با وسواس تمام حرکات شما را زیرنظر دارند.

قیمت: دویست هزار تومان

7- هدفون سونی مدل In Ear stereo

یکی از متنوع‌ترین محصولات عرضه شده برای PS4 هدست‌ها و هدفون‌ها هستند. خیلی از برندها (مثل خود سونی) از همین‌ها تولید می‌کنند و نمونه‌های آن در بازار بسیار زیاد است. این محصول برای کامل‌کردن دسته‌بازی طراحی شده است. آن را به دسته متصل می‌کنید و سپس صداها و موسیقی‌ها را با بالاترین کیفیت گوش می‌نمایید. این هدفون توگوشی نویز محیط را به‌طور قابل توجهی می‌کاهد و همین سبب می‌شود تا کاربر غرق بازی شود و نگران سروصدای اطراف نباشد. باتری این مدل 170 میلی‌آمپر است و اگر به‌طور مداوم از آن استفاده کنید٬ 15 ساعت برای‌تان کار می‌کند. شارژ این محصول هم به‌وسیله کابل یو‌اس‌بی انجام می‌گیرد.

قیمت: صد و پنجاه هزار تومان

8- داک شارژ دسته‌ بازی PS4

یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی‌ها برای پلی‌استیشن 4 و دسته‌های آن٬ همین مدل است. این محصول قادر است که 2 دسته را به‌صورت همزمان شارژ کند و مهندسان تا حد ممکن ابعاد را کوچک کرده‌اند تا جای زیادی توسط این داک اشغال نگردد و بی‌سروصدا به کارش در کنجی ادامه بدهد. این داک توسط آداپتوری به برق وصل می‌شود و یقین داشته باشید که شارژکردن دسته‌های بازی بدون بروز هیچ مشکلی انجام می‌گیرد.

قیمت: صد هزار تومان

9- پایه خنک‌کننده و شارژر کنترلر PS4

این مدل ابعادی جمع‌وجور و وزنی درحدود 320 گرم دارد. در زیر حفره‌های متعدد این وسیله٬ یک فن پرتوان قرار گرفته است که به‌طور شگفت‌انگیزی پلی‌استیشن 4 را سریعا خنک می‌کند. همچنین پورت‌های یواس‌بی هم برای شارژ کنترلرها تعبیه شده‌اند تا شما با خرید این محصول٬ با 1 تیر 2 نشان را بزنید. فقط کافیست که PS4 و دسته‌ها را روی این مدل مشکی‌رنگ و چشم‌نواز قرار دهید و بعد دیوایس‌های‌تان شارژ می‌شوند. به‌همین راحتی! پس دیگر لزومی ندارد که نگران داغ‌شدن بیش‌ازحد کنسول باشید.

قیمت: پنجاه هزار تومان

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر