نوکیا ۳۳۱۰ با ویژگی های جدید باز می گردد

عصر کالا- به تازگی اخباری منتشر شده که ادعا می کند گوشی افسانه ای و با دوام نوکیا ۳۳۱۰ به زودی با ویژگی هایی جدید دوباره روانه بازرهای جهانی می شود.

نوکیا ۳۳۱۰ با ویژگی های جدید باز می گردد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از کلیک، نوکیای جدید که نام تجاری آن متعلق به کمپانی HMD Global می باشد و برخی از مدیران ارشد نوکیا در راس امور آن قرار دارند، در چین تولید می شود و انتظار می رود که نسخه جدید و به روز رسانی شده ای را از خاطره انگیر ترین تلفن همراه تاریخ منتشر کند.

    اگر فکر می کنید که نوکیا 3310 جدید اسمارت فونی با دوربین قدرتمند و ویژگی های تجملاتی خواهد بود، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. اطلاعات جدید در مورد بازگشت نوکیا 3310 را اوان بلس، یکی از پرکارترین افشاکنندگان اطلاعاتی مربوط به اسمات فون ها در اختیار رسانه ها قرار داده است.

    بر اساس گفته های بلس نوکیا 3310 نسخه سال 2017 (یا هر نامی که در آینده خواهد داشت) با همان رابط کاربری خوب و کارپسند سری 30 باز خواهد گشت. این گوشی بر خلاف اولین مدل خود که 17 سال پیش رونمایی شد صفحه نمایشی رنگی خواهد داشت.

    دومین ویژگی جالب توجه نوکیا 3310 رنگ بندی متنوع و قاب های موجود برای آن است. بنابراین کاربران می توانند به راحتی رنگ بدنه گوشی خود را تغییر داده و رنگ جدیدی برای آن انتخاب کنند. بر خلاف بسیاری از تلفن های مدرن، مزیت بزرگ نوکیا 3310 قطعا عمر باتری طولانی مدت آن خواهد بود. البته هنوز جزئیاتی از ویژگی های این گوشی و دوام و میزان کارکرد آن در دسترس نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر