نوکیا ۹ احتمالا به فناوری صوتی OZO Audio Enhancements مجهز خواهد بود

عصر کالا- نوکیا ۹ یکی از گوشی های پرچمداری است که احتمالا در سال جاری میلادی توسط نوکیا رونمایی خواهد شد.

نوکیا ۹ احتمالا به فناوری صوتی OZO Audio Enhancements مجهز خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ تا به امروز شایعاتی مختلفی مربوط به مشخصات احتمالی این گوشی منتشر شده است و اکنون به لطف گزارش جدیدی که از سوی وب سایت NPU منتشر شده به جزییات احتمالی دیگری مربوط به این گوشی دسترسی داریم که یکی از آنها بکارگیری فناوری تقویت کننده صوتی OZO شرکت نوکیا در این گوشی است. با تک شات همراه باشید.

    اگر با فناوری OZO Audio آشنایی ندارید باید بدانید که این این فناوری شنوایی پیشرفته به شما امکان می دهد که صداهای مختلف را درست مانند دنیای واقعی ضبط و پخش کنید به این ترتیب می توانید صداهای مختلفی را که در دنیای واقعی شنیده اید، در جهت های مختلف پخش کنید. حالت Audio Focus این فناوری به شما امکان می دهد که صداهای مورد نظر خود را تقویت کرده و در عین حال صداهای محیطی یا نویزهای پس زمینه را کاهش دهید.

    کاربران می توانند با استفاده از این فناوری و تنها با در اختیار داشتن دو میکروفون صدای فضایی (Spatial Audio) ضبط کنند یا اگر دستگاه آنها به سه میکروفون یا بیشتر مجهز باشد می توانند صدای فضایی 360 درجه ضبط کنند. با توجه به اینکه نوکیا پیش از این در تلاش های مربوط به واقعیت مجازی خود از برند OZO استفاده کرده است، جای تعجب نیست که این فناوری صوتی با هدف تولید محتوای واقعیت مجازی بکار گرفته شود.

    در حالت کلی به نظر می رسد که این فناوری بیشتر مورد استفاده افرادی باشد که به تولید محتوا علاقه دارند به این ترتیب این فناوری لزوماً مورد نیاز تمامی کاربران نخواهد بود. 

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر