HMD از گوشی های قدیمی نوکیا پشتیبانی نخواهد کرد

عصر کالا- اچ‌ام‌دی اعلام کرده است از میان گوشی‌های ساخت نوکیا تنها از محصولاتی پشتیبانی خواهد کرد که پس از ۱ دسامبر ۲۰۱۶ تولید شده باشند.

HMD از گوشی های قدیمی نوکیا پشتیبانی نخواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از زومیت؛ پس از اینکه مایکروسافت امتیاز بخش موبایل نوکیا را به اچ‌ام‌دی واگذار کرد، با شرکتی به نام B2X قراردادی بست تا بخش خدمات پس از فروش و پشتیبانی گوشی‌های هوشمند مایکروسافت را بر عهده بگیرد

    شرکت B2X یک کمپانی بزرگ در زمینه‌ی خدمات پس از فروش است که در نقاط مختلفی از جهان به مشتریان کمپانی‌های مطرحی مانند اپل و مایکروسافت خدمات ارائه می‌دهد.

    البته این کمپانی تنها به محصولاتی از نوکیا و برند لومیا خدمات ارائه خواهد داد که قبل از 1 دسامبر 2016 تولید شده باشند. حال، اچ‌ام‌دی اعلام کرده است که به محصولات نوکیا که بعد از 1 دسامبر 2016 تولید شده باشند، خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد.

    کمپانی اچ‌ام‌دی در بیانیه‌ی خود گفته است محصولاتی که شامل خدمات پس از فروش می‌شوند، شامل نوکیا 105، نوکیا 130، نوکیا 150، نوکیا 216، نوکیا 222 و نوکیا 230 هستند. طبیعتا محصولاتی از نوکیا نیز که در سال 2017 معرفی شده باشند، پشتیبانی خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر