۳۳۱۰ نوکیا هفته آینده وارد بازار می‌شود

عصر کالا- شرکت HMD Global که امتیاز برند نوکیا را در دست دارد و تولد دوباره گوشی‌های هوشمند آن را باعث شده است برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را برای کنفرانس جهانی تلفن همراه موسوم به MWC ۲۰۱۷ انجام داده است.

۳۳۱۰ نوکیا هفته آینده وارد بازار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) اگرچه سری گوشی‌های نوکیا به تازگی عرضه شده و سهم کوچکی از بازار جهانی را در دست گرفته است، ولی شرکت HMD می‌کوشد به صورت گسترده آنها را تبلیغ کند تا بار دیگر نوکیا بتواند در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

    یکی از محبوب‌ترین گوشی‌هایی که نوکیا در زمان اوج خود تولید کرده بود 3310 نام داشت و هم‌اکنون مدل 2017 این محصول با همین نام آماده ورود به بازار شده است. این گوشی که قرار است بار دیگر خاطرات نوکیا را برای کاربران زنده کند بسیار زیبا طراحی شده و با قابلیت‌های جدید می‌تواند فروش بالایی داشته باشد.

    این طور که گفته می‌شود مدل 2017 گوشی 3310 نوکیا از هفته آینده وارد کشورهای اروپایی می‌شود و طولی نخواهد کشید که در دیگر کشورهای جهان هم عرضه خواهد شد. این گوشی که در رنگ‌های مختلف ساخته شده بر پایه مدل اصلی و اولیه خود طراحی شده است.

    قیمت این گوشی برای اروپا 49 یورو است و با این وجود کاربران ساکن در کشورهای اتریش، نروژ و جمهوری چک می‌بایست آن را با قیمت 59 یورو خریداری کنند. برای این گوشی نمایشگر 2.4 اینچی با کیفیت 320 در 240 پیکسل در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به قابلیت پشتیبانی از نسل دوم خدمات مخابراتی اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر