گوشی‌های جدید نوکیا با دوربین‌های تقویت شده به بازار خواهند آمد

عصر کالا- شرکت نوکیا که به تازگی گوشی های اندرویدی تولید می کند، قرار است تغییرات اساسی در دوربین گوشی های خود ایجاد کند.

گوشی‌های جدید نوکیا با دوربین‌های تقویت شده به بازار خواهند آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آریا، شرکت نوکیا یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه که اخیرا فعالیت خود را در تولید گوشی های اندرویدی آغاز کرده است، تصمیم دارد تا بر اساس تعهد امضا شده توسط این شرکت و شرکت Zeiss دوربین گوشی های خود را ارتقا داده و تغییرات اساسی در آن ها ایجاد کند.
    قرار داد اصلی بین دو شرکت HMD و شرکت Zeiss امضا شده است. گوشی های نوکیا تحت لیسانس شرکت HMD و با نام نوکیا به بازار عرضه می شوند. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، شرکت HMD قصد دارد تا در دوربین های گوشی های هوشمند اندرویدی نوکیا تغییرات عمده ای ایجاد کند.
    این اولین بار نیست که برند نوکیا وشرکت Zeiss با یکدیگر همکاری می کنند. اولین همکاری مشترک این دو شرکت در سال 2005 میلادی زمانی که نوکیا گوشی های سری N خود تولید و به بازار عرضه می کرد، انجام شده است. این دو شرکت با یکدیگر در تولید گوشی های لومیا 1020 و 808 نیز همکاری داشته اند. هنوز جزییات این توافق نامه منتشر نشده است ولی به نظر می رسد هر دو شرکت طرف قرار داد قصد دارند تا از حداکثر توان خود برای جلب رضایت مشتریان استفاده کنند.
    به گفته پکا رانتالا هدف از این قرار داد تولید دوربین هایی برای گوشی های نوکیا است که کاربران بتوانند با آن ها تصاویر با کیفیت و مطلوبی را ثبت کنند و از تجربه خود برای ثبت تصویر با این دوربین ها لذت ببرند.
    گفته می شود در دوربین های جدید گوشی های هوشمند نوکیا قرار است از لنز دوگانه اپتیکی استفاده شود. استفاده از این لنز ها در دوربین ها برای ثبت تصاویر با کیفیت و شفافیت بالا استفاده می شود. هر چند هنوز مشخص نیست که آیا واقعا قرار است در دوربین های گوشی های نوکیا از لنز دوگانه اپتیکی استفاده شود یا نه اما با توجه به سابقه این شرکت در خلاقیت و نوآوری برای تولید محصول به نظر می رسد در دوربین های تعبیه شده در گوشی های آینده نوکیا تغییرات زیادی نسبت به نمونه های قبلی ایجاد شده باشد.
    بر اساس اخبار منتشر شده در حساب کاربری توییتر نوکیا، قرار است گوشی های جدید نوکیا تا پایان سال جاری میلادی و اوایل زمستان سال جاری شمسی به بازار ارائه شوند. کاربران قدیمی گوشی های نوکیا خاطرات زیادی از دوربین های Zeiss که بر روی گوشی های نوکیا N95، 808 و لومیا 1020 دارند. شرکت Zeiss یکی از معروف ترین شرکت های تولید تجهیزات عکاسی، فیلمبرداری و سینمایی است که بسیاری از دوربین های هالیوود نیز تولید این شرکت هستند.
    شاید همکاری این دو برند معروف و با تجربه بتواند انقلاب بزرگی در دوربین های گوشی های تلفن همراه هوشمند ایجاد نماید و دوربین های ساخت این دو شرکت به نوعی بتواند ازدوربین های گوشی های هوشمند شرکت های سامسونگ، سونی و اپل پیشی بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر