قیمت میان رده جدید نوکیا در بازار ایران چقدر است؟

عصر کالا- گوشی نوکیا ۵ (Nokia ۵) به عنوان موبایل میان‌رده جدید شرکت نوکیا به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شد.

قیمت میان رده جدید نوکیا در بازار ایران چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، شرکت فلاندی نوکیا با همکاری کمپانی اچ ام دی گلوبال به صنعت موبایل برگشت و تا به امروز از 4 گوشی جدید از جمله موبایل‌های نوکیا 6، نوکیا 5، نوکیا 3 و نوکیا 3310 رونمایی کرده است.

    از جمله مشخصات سخت افزاری اسمارت فون نوکیا 5 باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS LCD  با وضوح تصویر اچ دی با تراکم پیکسلی 282 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره داشت.

    قیمت نوکیا 5 در ایران

    گوشی نوکیا 5 به عنوان یکی از اعضای جدید گوشی‌های خانواده نوکیا و دومین محصول اندرویدی نوکیا به صورت غیر رسمی (قاچاق) و بدون گارانتی با قیمت اولیه 710 هزار تومان در رنگ سرمه‌ای و نقره‌ای وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند دارای قیمت 190 دلار در خارج از کشور است و به همین دلیل تا اواخر مرداد ماه باید شاهد ریزش قیمت اولیه این محصول و نزدیکتر شدن آن به قیمت 670 هزار تومان باشیم.
    وارد کننده محصولات نوکیا که تا پیش از این در گفتگو با گجت نیوز اعلام کرده بود موبایل هوشمند نوکیا 5 تا پایان تیر ماه با قیمتی در حدود 800 هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد گفت:
    واردات انبوه نوکیا 5 باعث شد تا هزینه‌های این موبایل برای فروش کاهش پیدا کند و حالا این گوشی با قیمت پایینتری که نزدیک به قیمت اصلی آن است در دسترس خریداران قرار گرفته و به زودی رنگ مشکی و مسی آن نیز با تفاوت قیمتی نسبتا پایین به صورت محدود وارد بازار خواهند شد.
    توصیه ما به شما در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمند نوکیا 5 را دارید، مدتی صبر کنید تا با واردات بیشتر و گذشت زمان قیمت اولیه این محصول کاهش پیدا کند و سپس آن را خریداری کنید اما بهتر است بدانید با هزینه پرداختی برای نوکیا 5 در ایران، می‌توانید موبایل‌های همچون شیائومی ردمی 4 پرایم، هوآوی آنر 8 لایت و سونی اکسپریا ایکس L1 خریداری کنید که ارزش خرید به مراتب بیشتری نسبت به نوکیا 5 دارند.
    نظر شما در رابطه با نوکیا 5 چیست؟ آیا این گوشی ارزش خرید نسبت به سایر میان رده‌های بازار با قیمت ذکر شده را دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر