تصویر جدیدی از نسخه نقره ای نوکیا ۸ لو رفت

عصر کالا- به دنبال شایعاتی که اخیرا در مورد پرچمدار جدید نوکیا منتشر شده، امروز تصویری از سوی یک افشاگر منتشر شد که نسخه نقره ای نوکیا ۸ (Nokia ۸) را نشان می‌دهد.

تصویر جدیدی از نسخه نقره ای نوکیا ۸ لو رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، همانطور که می‌دانید تا اواخر سال جاری کمپانی HMD به عنوان صاحب حق امتیاز گوشی‌های نوکیا، جدیدترین پرچمدار ابن شرکت را معرفی خواهد کرد. حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص گل سر سبد نوکیا وجود داشته اما تا همین اواخر نگاه دقیقی نسبت به این گوشی نداشتیم.
    طبق اطلاعاتی که تا کنون منتشر شده، این گوشی هوشمند رده بالا سخت افزار قدرتمندی دارد و قرار است همراه دوربین دوگانه شرکت Zeiss روانه‌ی بازار شود. در حال حاضر به لطف ایوان بلاس، متوجه شده‌ایم که نسخه نقره ای نوکیا 8 نیز تولید خواهد شد. افشاگر معروف، با انتشار تصاویر جدید ضمن نشان دادن نسخه‌ی نقره‌ای معلوم کرد که غیر از تفاوت رنگ، تفاوت دیگری میان نسخه‌‌های آبی و نقره‌ای نوکیا 8 وجود نخواهد داشت.
    در میان شایعات موجود، گفته می‌شود که به احتمال قوی HMD در نظر دارد تا اواخر ماه جولای از نوکیا 8 پرده برداری کرده و با قیمتی حدود 600 یورو (600 دلار در آمریکا) یا کم‌تر در اختیار کاربران قرار دهد.

    علاوه بر دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی Zeiss که در پشت گوشی قرار می‌گیرد، احتمال می‌رود نوکیا 8 دارای صفحه‌نمایشی با کیفیت کواد اچ‌دی (Quad HD)، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا باشد. همچنین این گوشی از پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد. اندروید 7.1 نوقا به طور پیش فرض روی نوکیا 8 نصب خواهد بود؛ اما طرفداران امیدوارند که شرکت فنلاندی پس از انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید O، این سیستم عامل را در یک به‌روزرسانی برای نوکیا 8 ارائه کند.
    از آنجایی که تمامی اسمارت فون‌های جدید نوکیا تحت نام تجاری HMD با سیستم عامل اندروید عرضه شده‌اند، به نظر می‌رسد این شرکت مشکل خاصی برای انتشار سریع به‌روزرسانی نخواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر