گوشی جدید نوکیا با لنزهای Carl Zeiss‌ عرضه می‌شود

عصر کالا- نوکیا چند وقت پیش سه گوشی جدید در MWC ۲۰۱۷ معرفی کرد که هیچ کدام آن‌ها یک محصول پرچم‌دار نبودند و حتی از لنزهای Carl Zeiss هم روی آن‌ها استفاده نشده بود.

گوشی جدید نوکیا با لنزهای Carl Zeiss‌ عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از دیجی کالا, همین موضوع باعث شد که خیلی‌ها فکر کنند که نوکیا دیگر نمی‌خواهد از این لنزها روی گوشی‌های خودش استفاده کند. نوکیا چند سال پیش بخش سخت افزار خودش را به مایکروسافت فروخت و به همین دلیل مدت زمان زیادی از حوزه‌ی تولید گوشی دور بود. حالا که شرکت HMD قصد دارد دوباره نام نوکیا را زنده کند، می‌خواهد این کار را در بدون نقص انجام دهد.

    شایعه شده که پرچم‌دار جدید این شرکت که به احتمال زیاد در پاییز سال 2017 راهی بازار می‌شود به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده است. حالا شایعات جدید می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند به لنز‌های Carl Zeiss هم مجهز شده و تجربه عکاسی خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گوشی‌های نوکیا همیشه در زمینه عکاسی فوق‌العاده بودند و این تصویری است که اکثر مردم از گوشی‌های این شرکت دارند. حالا به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید این شرکت هم می‌خواهد تمام افتخارات گذشته را تکرار کند.

    از آنجایی که این گوشی هنوز تایید نشده، چیز زیادی از آن نمی‌دانیم و باید منتظر خبرها و شایعه‌های بعدی بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر