نسخه جهانی نوکیا ۶ وارد بازار ایران شد

عصر کالا- سر انجام پس از مدت‌ها انتظار شاهد ورود نسخه جهانی Nokia ۶ به بازار کشورمان هستیم. در ادامه می‌توانید از قیمت و مشخصات گوشی جدید نوکیا مطلع شوید.

نسخه جهانی نوکیا ۶ وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین، سال گذشته شایعات زیادی در رابطه با بازگشت نوکیا به صنعت ساخت گوشی هوشمند به گوش رسید تا این‌که سر انجام در 19 دی 1395 گوشی جدید این شرکت با نام Nokia 6 رسما معرفی شد. در ابتدا فروش این گوشی فقط برای بازار چین در نظر گرفته شده بود و به بازار‌های دیگر وارد نشد. اما پس از استقبال فراوان و فروش درخشان آن نوکیا تصمیم گرفت نسخه جهانی این گوشی را روانه دیگر کشور‌ها کند. در کنفرانس خبری نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 علاوه بر گوشی‌های Nokia 5 ،Nokia 3 و نسخه جدید Nokia 3310 مجددا Nokia 6 معرفی شد.
    نسخه جهانی این گوشی دارای دو مدل متفاوت است؛ مدل اول مشابه نسخه چینی رم 3 و حافظه‌داخلی 32 گیگابایتی دارد با این تفاوت که از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. مدل دوم با رنگ Arte Black (مشکی براق)، مشابه آیفون 7 جت‌بلک، رم 4 و حافظه‌داخلی 64 گیگابایتی به فروش می‌رسد که قیمت بالاتری هم دارد.

    چند هفته پیش تعداد محدودی از نسخه چینی نوکیا 6 با قیمت بالا وارد بازار کشورمان شد. کارکردن با نسخه چینی این گوشی، که رام چینی روی آن نصب شده، برای کاربران ایرانی دشوار و خسته‌کننده است و خرید آن حتی با قیمت مناسب هیچ ارزشی ندارد. به همین دلیل ما صبر کردیم تا زمانی که نسخه جهانی نوکیا 6 وارد بازار ایران شد، به شما جی‌اس‌امی‌های عزیز اطلاع دهیم.
    هم‌اکنون نسخه جهانی نوکیا 6 با رنگ Arte Black (مشکی براق) و سخت‌افزار قدرتمند‌تر مانند حافظه‌داخلی 64 و رم 4 گیگابایتی وارد بازار کشورمان شده است و با قیمت 1,550,000 تومان بدون گارانتی به فروش می‌رسد.
    دومین خبر خوبی که برای طرفداران نوکیا پس از ورود این گوشی به بازار کشورمان داریم، این است که گوشی‌های جدید این شرکت به زودی با پشتیبانی و گارانتی رسمی در بازار کشورمان به فروش خواهند رسید. در آینده‌ای نزدیک از جزئیات این موضوع شما را بیشتر آگاه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر