نوکیا ۳۳۱۰ لوکس با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

عصر کالا- کمپانی HMD Global، هفته گذشته در نمایشگاه MWC‌ در شهر بارسلون دست به اقدامی جالب زد و پس از سال‌ها، نسخه جدیدی از گوشی محبوب نوکیا ۳۳۱۰ را رونمایی کرد. جمعه هفته گذشته شرکت روسی Gresso‌ که در تولید گوشی‌ها و لوازم جانبی لوکس تخصص دارد اعلام کرد که فصد دارد نسخه لوکس این گوشی را با نام Presso ۳۳۱۰‌ تولید کند.

نوکیا ۳۳۱۰ لوکس با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از اخرین خبر؛ این گوشی دارای بدنه‌ای از جنس تیتانیوم درجه 5، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی 3 مگاپیکسلی خواهد بود. این مشخصات، پیشرفت‌های چشمگیری را نسبت به نسخه ارائه شده توسط HMD Global‌ نشان می‌دهد. البته پیشرفت‌های مذکور بهایی نزدیک به 3000 دلار خواهد داشت!نوکیا 3310 نخستین بار در سال 2000 عرضه شد. این گوشی ساده دارای نمایشگری با رزولوشن 84 در 48 پیکسل بود و با ارایه بازی معروف مار (Snake) شهرت بسیاری کسب کرد. نوکیا 3310 حدود 5 سال در خط تولید حضور داشت و 126 میلیون دستگاه از آن در سراسر جهان به فروش رفت. نسخه جدید این گوشی نسبت به نسخه اولیه دارای تغییراتی در طراحی و رنگ‌هایی شادتر است. نسخه جدید این گوشی در 4 رنگ زرد، نارنجی، مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد. بازی مار هم همچنان در این گجت حضور دارد.

    نوکیا 3310 به دلیل بهره‌مندی از امکانات ساده و ابتدایی دارای قیمتی بسیار پایین است. این گوشی از اتصال 2.5G برای مرورگری اینترنت بهره می‌برد و باتری آن توان شارژدهی برای 22 ساعت مکالمه مداوم و یک ماه استندبای را دارد. نوکیا 3310 از دوربین 2 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED بهره می‌برد. البته با توجه به باندهای مخابراتی پشتیبانی شده توسط این گوشی، کاربران آمریکایی نمی‌توانند از‌آن استفاده کنند. بنابراین شاید تنها دلیل برای خرید آن توسط آمریکایی‌ها مرور خاطرات گذشته است.

    کمپانی روسی Gresso پیش از این گوشی‌های بسیاری را طلاکاری و تزیین کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اشار کرد که چند ماهی است با پوششی از طلای 18 عیار و تیتانیوم و برچسب قیمتی 4000 دلار به بازار عرضه شده‌اند. قاب‌های لوکس تولید شده توسط این شرکت بهایی بین 500 تا 800 دلار دارند. Gresso پیش‌تر یک گوشی با برند خود و نام Regal تولید کرده است که قیمتی معادل 3000 دلار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر