نوکیا ۹ اواخر سال جاری عرضه خواهد شد

عصر کالا- طی گزارشی که به تازگی منتشر شده است، Nokia ۹ به صورت جهانی عرضه می‌شود. اما قیمت این تلفن هوشمند در نقاط مختلف متفاوت است؛ به این صورت که در آمریکا با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود و در اروپا معادل ۷۴۹ یورو برای داشتن آن باید بپردازید.

نوکیا ۹ اواخر سال جاری عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ اگرچه سه مدل از تلفن‌های هوشمند نوکیا، که HMD تولید می‌کند، به زودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد، علاقه‌مندان این برند منتظرند تا مدل‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند هم به بازار بیایند.

    کمپانی HMD قصد دارد با پرچمداران جدید مانند گلکسی اس 8 و جی 6 به رقابت بپردازد، اما زمان شروع این جنگ همچنان مشخص نیست. بر اساس گزارشی جدید، نوکیا 9 در ماه جولای یا آوریل معرفی می‌شود. اما تا اواخر سه ماهه سوم سال جاری در دسترس نیست. همچنین این خبر به این موضوع اشاره دارد که قیمت‌ تلفن هوشمند نوکیا در نقاط مختلف دنیا متفاوت خواهد بود.

    دلیل تاخیر عرضه Nokia 9 در بازار جهانی مشکلاتی است که در مورد پردازنده اسنپ‌دراگون 835 رخ داده است. شایان ذکر است که نوکیا 9 تنها تلفن هوشمندی نیست که HMD ظرف ماه‌های آینده عرضه می‌کند، چرا که این کمپانی قصد دارد تا پایان سال 2017 تعداد 6 یا 7 گجت به دنیای تکنولوژی معرفی نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر