نوکیا از مدعیان سبقت می گیرد

عصر کالا- نخستین موبایل تولید شده با برند نوکیا توسط کمپانی HMD، هم اکنون شروع به دریافت آپدیت اندروید ۷.۱.۱ کرده؛ این در حالی است که بسیاری از پرچمداران هنوز نسخه مورد اشاره را دریافت نکرده اند.

نوکیا از مدعیان سبقت می گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ همانطور که احتمالاً می دانید در حال حاضر نوکیا 6 به صورت انحصاری در چین عرضه می شود اما شرکت سازنده وعده داده تا در فصل جاری، آن را به صورت جهانی در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه کند. حال پیش از عرضه جهانی نوکیا 6، شاهد عرضه اندروید 7.1.1 برای آن هستیم.

    برای کسانی که این خبر را غیر منتظره می دانند باید یادآوری کنیم HMD اخیراً به وضوح اعلام کرده است که اسمارت فون های عرضه شده توسط آنها، در اسرع وقت آپدیت های مهم سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

    گفتنی است آپدیت مورد بحث نیاز به دریافت فایلی 370 مگابایتی از اینترنت داشته و کاربر می بایست حداقل 620 مگابایت از فضای ذخیره سازی موبایل خود را خالی نگه دارد. همچنین می بایست اشاره کرد طبق اطلاعات به نمایش در آمده، این بروز رسانی مدیریت انرژی بهبود یافته و قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت 4G/3G در حالت آماده باش را هم با خود به همراه خواهد داشت.

    علاوه بر آن بد نیست بدانید که آپدیت نوقا 7.1.1 عرضه شده برای نوکیا 6 شامل پچ امنیتی مربوط به ماه آوریل نیز بوده که اخیراً از جانب گوگل ارائه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر