اوزو روی گوشی نوکیا ۹ دارای فناوری صدای سه‌بعدی

عصر کالا- نوکیا ۹ مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ خواهد بود و اولین گوشی خواهد بود که به فناوری صدای سه‌بعدی OZO مجهز می‌شود.

اوزو روی گوشی نوکیا ۹ دارای فناوری صدای سه‌بعدی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایتنا؛ نوکیا در حال آماده‌سازی حداکثر توان خود برای ساخت وعرضه پرچم‌دار 2017 خود به نام نوکیا 9 است.


    به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، با عرضه موفقیت‌آمیز گوشی میان‌رده نوکیا 6 و ورود قریب‌الوقوع نوکیا 3 و 5، کمپانی HMD مالک جدید برند نوکیا، درحال‌توسعه فناوری صدای سه‌بعدی OZO برای ساخت نوکیا 9 به‌عنوان گوشی سال خود است.

    اچ.ام.دی می‌گوید نوکیا 9 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 خواهد بود و اولین گوشی خواهد بود که به فناوری صدای سه‌بعدی OZO مجهز می‌شود.

    سیستم صوتی اوزو صدا را برای هدفون و سیستم‌های موسوم به Spatial (برای هدست واقعیت مجازی و صدای 360 درجه) بهینه‌سازی می‌کند و بدین ترتیب نوکیا در حال سرمایه‌گذاری روی سیستم صوتی اختصاصی خود است تا بتواند کاربران علاقه‌مند به موسیقی را به خرید نوکیا 9 جلب کند.

    کاهش صدای محیط و نویز پس‌زمینه، سیستم پخش فراگیر 360 درجه با تأخیر بسیار پایین روی دستگاه‌ها و ابزار VR، ضبط صدا با 4 میکروفون و پشتیبانی از ردیابی صوتی و پخش استریو باکیفیت بالا ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه فناوری OZO نوکیا است که به‌زودی روی نوکیا 9 شاهد خواهیم بود.

    گفته می‌شود نوکیا 9 سایز 5.5 اینچی OLED، شش گیگ رم و 64 گیگ یا 128 گیگ حافظه داخلی با دوربین 23 مگاپیکسلی مجهز به لنز ریس و دوربین سلفی 12 در کنار باتری 3800 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع نسخه 4، حسگر اثر انگشت و عنبیه iris و استاندارد ضد آب IP68 دارد.

    نوکیا قصد دارد در سال 2017 شش الی 7 گوشی راهی بازارهای بین‌المللی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر