اندروید ۷.۱.۱ برای نوکیا ۶ عرضه شد

عصر کالا- نوکیا ۶ اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا است که آپدیت ۷.۱.۱ اندروید نوقا را به صورت OTA دریافت کرد.

اندروید ۷.۱.۱ برای نوکیا ۶ عرضه شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فیسیت ؛ نوکیا 6 اولین گوشی هوشمند با برند نوکیا است که آپدیت 7.1.1 اندروید نوقا را به صورت  OTA ( اصطلاحاً به قابلیتی گفته می شود که جهت ارتقاء و بروز رسانی بصورت بی سیم و از راه دور وسائل  استفاده میگردد) دریافت کرد.

    چندی پیش شرکت HMD اعلام نمود که سعی دارد تا دیوایس‌های اندرویدی با برند نوکیا را همواره به روز نگه دارد. به همین دلیل، آپدیت 7.1.1 اندروید نوقا امروز برای نوکیا 6 به صورت OTA عرضه شد.

    بر اساس گزارش Android Soul، آپدیت عرضه شده برای نوکیا 6، تنها 369 گیگابایت حجم دارد که در حال حاضر تنها در کشور چین به فروش میرسد.  شماره ساخت این آپدیت 00CN_3_170 است و نسخه 7.1.1 به همراه پچ امنیتی ماه آوریل را برای این دیوایس به همراه دارد.

    آپدیت اشاره شده با ویژگی‌های زیر عرضه شده است:

        بهبود قابلیت power saving و مدیریت قابلیت‌های بکگراند
        اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از فعال بودن شبکه به صورت همزمان برای دو سیمکارت
        آپدیت شدن سیستم درایورهای USB دستگاه
        بهبود برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض
    کمپانی HMD اخیرا اعلام نمود که قصد دارد تا یک ورژن جهانی از نوکیا 6 را در کشورهای دیگر نیز عرضه کند. همچنین از ماه می، عرضه تلفن‌های هوشمند رده پایین نوکیا 3 و نوکیا 5 نیز در برخی کشورها آغاز می‌شود. مانند نوکیا 6، دو تلفن هوشمند اشاره شده دارای سیستم عامل اندروید خام بوده و قول آپدیت‌های مکرر آنها نیز داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر