نوکیا ۹ بزودی معرفی می شود

عصر کالا- بزودی باید شاهد معرفی پرچمداران این برند فنلاندی باشیم. به تازگی اسمارتفون نوکیا ۹ در پایگاه داده انتوتو رویت شده و مشخصات آن نیز در این پایگاه پیداست که می توان به سخت افزاری مشابه یک پرچمدار اشاره داشت.

نوکیا ۹ بزودی معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از نواندیش ، شرکت نوکیا در جریان نمایشگاه MWC 2017 چندین گوشی هوشمند اندرویدی را به نام نوکیا 3، 5 و 6 معرفی کرد. هر یک از این اسمارتفون ها مشخصات میان رده ای داشته و کارآمد بودند.

     حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی پرچمداران این برند فنلاندی باشیم. به تازگی اسمارتفون نوکیا 9 در پایگاه داده انتوتو رویت شده و مشخصات آن نیز در این پایگاه پیداست که می توان به سخت افزاری مشابه یک پرچمدار اشاره داشت.

    از مشخصه های نوکیا 9 پرچمدار 2017 فنلاندی ها باید به صفحه نمایش 5.3 اینچی QHD یا 1440*2560 پیکسلی، حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا، دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3200 میلی آمپری، پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره داشت.

    جزئیات بیشتری در کار نیست و گفته می شود در تابستان امسال رونمایی صورت می گیرد، بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ادامه داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر