احتمالاً آیفون ۲۰۱۷ با مجهز شدن به کانکتور هوشمند عرضه می‌شود

عصر کالا- شایعات قبل از رونمایی آیفون ۷ اعلام می‌کرد پرچم‌دار ۲۰۱۶ اپل به کانکتور هوشمند آیپد پرو مجهز می‌شود، اما این شایعه به واقعیت مبدل نشد. اکنون شایعات جدید می‌گوید کانکتور هوشمند در آیفون جدید به کار خواهد رفت. با تک بوک همراه باشید.

احتمالاً آیفون ۲۰۱۷ با مجهز شدن به کانکتور هوشمند عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری« عصرکالا» تچ بوک؛ بنا بر اخبار منتشرشده، به‌کارگیری کانکتور هوشمند در آیفون 8 سبب می‌شود استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از ابزارهای واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) تسهیل یابد. البته در گزارش وب‌سایت The Verifier اشاره‌ای به این لوازم جانبی نشده و احتمال می‌دهیم اپل به دنبال عرضه‌ی ابزارهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اختصاصی برای خود باشد.

    اپل همواره تمایل دارد از فناوری‌های جدید خود در محصولاتش بهره ببرد، پس دور از انتظار نیست آیفون 2017 با مجهز شدن به کانکتور هوشمند به دست کاربران برسد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست این تکنولوژی در آیفون 8 به کار می‌رود یا نه و چه کاربردی خواهد داشت.

    از مدت‌ها قبل گفته می‌شود اپل در آیفون 2017 خود از تکنولوژی شارژ بی‌سیم بهره می‌برد؛ آیفونی که قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته‌شده و طراحی و سخت‌افزار بهتری خواهد داشت.

    منبع : ubergizmo

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر