نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به ایران آمد

عصر کالا- نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ که نسخه‌ای جدید از گوشی قدیمی و بسیار محبوب این برند فنلاندی است، اکنون وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب و البته بدون گارانتی به فروش می‌رسد.

نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ،هفده سال پیش یعنی در سال 2000 میلادی، شرکت نوکیا گوشی ساده 3310 را روانه بازار موبایل جهان کرد. این گوشی که به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر انواع و اقسام ضربات، لقب جان سخت را به خود اختصاص داده بود، هنوز هم با امکانات ساده، شارژدهی فوق‌العاده و بازی نوستالژیک اسنیک از محبوبیت زیادی برخوردار است.

    نوکیا 3310 یک محصول موفق از سوی این شرکت فنلاندی شناخته می‌شد و یکی از پرفروش‌ترین گوشی های موبایل دنیا تا به امروز به شمار می‌رود. حالا نوکیا پس از سال‌ها غیبت با همکاری شرکت اچ ام دی گلوبال وارد دنیای موبایل شده و پس از معرفی گوشی هوشمند نوکیا 6، از دیگر گوشی‌‌های جدید خود شامل نوکیا 3310، نوکیا 5 و نوکیا 9 رونمایی کرد. به تازگی، نوکیا 3310 مدل 2017 پس از مدل نوکیا 6 وارد بازار ایران شده و به صورت بدون گارانتی به فروش می‌رسد.

    نسخه جدید نوکیا 3310 به صورت غیررسمی و در تعداد محدود با رنگ‌های آبی، سورمه‌ای، خاکستری و نارنجی با قیمت 320 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین نسخه طرح اصلی این گوشی با برند نوکیا و ساخت کشور هند در رنگ‌های سرمه‌ای، آبی و نارنجی با قیمت 100 هزار تومان بدون گارانتی وارد بازار کشورمان شده است.

    گفتنی است که گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 دارای دوربین 2 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی و بازی محبوب Snake بوده و همانند نسخه قدیمی خود می‌تواند تا حدود 20 روز شارژدهی داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر