طرحی از گوشی جدید نوکیا با لنز دوربین کارل زایس منتشر شد

عصر کالا- به لطف شرکت فنلاندی HMD Global، برند محبوب Nokia بار دیگر به جمع تولید کنندگان گوشی هوشمند پیوسته و این بار از اندروید به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های نوکیا دوربین‌های آن بودند که در همکاری با شرکت کارل زایس ساخته می‌شدند، اما ادامه همکاری این دو شرکت برای تولید دوربین‌های آینده گوشی‌های نوکیا هنوز مبهم است.

طرحی از گوشی جدید نوکیا با لنز دوربین کارل زایس منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، پس از معرفی نوکیا 6 در اواخر سال 2016 و به دنبال آن معرفی مدل‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 3310 جدید در کنگره جهانی موبایل 2017، شایعات از تولید مدل‌های نوکیا 7 و نوکیا 8 با سخت افزار رده بالا خبر می‌دهند. پیش از این شرکت HMD اعلام کرده بود که تا پایان سال مدل‌های بیشتری را با برند نوکیا معرفی خواهد کرد.

    گفته می‌شود که گوشی‌های نوکیا 7 و نوکیا 8 به چیپست اسنپدراگون 660 و لنز دوربین زایس مجهزند. لنزهای زایس یکی از محبوب‌ترین مشخصات در پرچم‌داران قدیمی نوکیا بودند و طرفداران زیادی هم داشتند. اما امروز طرحی از سوی مرکز HMD در چین فاش شد که در آن یک گوشی جدید از برند نوکیا (در خبرها از آن به عنوان نوکیا 8 یاد می‌شود) و از لنزهای ساخت زایس در دوربین اصلی دوگانه آن‌ استفاده شده است. با توجه به این که این طرح تنها از سوی یک منبع منتشر شده، نمی‌توان صد در صد آن را تایید کرد و شاید HMD این طرح را تنها برای هیجان دادن به ماجرا منتشر نموده.

    این طرح با آنچه تا به حال از سوی HMD و نوکیا معرفی شده متفاوت است، بنابراین ممکن است این طرحی از پرچم‌دار نوکیا باشد که از لحاظ ظاهری با میان‌رده‌های معرفی شده در چند ماه اخیر تفاوت دارد. البته برای این که به تازگی افشا مشخصات و ویژگی‌های این گوشی آغاز شده، بنابراین نباید انتظار داشت که به زودی شاهد حضور این گوشی در بازار باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر