طرح سه بعدی نوکیا ۹

پرچمدار آینده‌ی فنلاندی‌ها

عصر کالا- طرح جذاب نوکیا ۹ را که هفته‌ی گذشته دیدیم به خاطر می‌آورید؟ حال دیدن چنین چیزی را درحرکت تصور کنید. به لطف کانال یوتیوب Concept Creator این مورد امکان‌پذیر شده است. این ویدئو یک گوشی باریک و قرینه را نشان می‌دهد که خیلی دل‌نشین به نظر می‌آید. پنل های جلو و عقب براق و درخشان هستند و ترکیب دوربین دوتایی دیده می‌شود.

طرح سه بعدی نوکیا ۹
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دی جی رو ؛ دوربین‌ها به‌صورت عمودی در کنار فلش LED و سیستم تمرکز خودکار لیزری در پشت قرارگرفته‌اند. زیر آن‌ها یک اسکن‌کننده‌ی اثرانگشت بزرگ قرار دارد که دسترسی به آن آسان به نظر می‌رسد. بلندگوهای استریو هم در جلو جای‌داده شده‌اند. مجموعا، این یک طراحی خیلی هوشمندانه و شیک است. اگر من زمانی گوشی شبیه به این را در قاب‌های خرگوشی ببینم از درون گریه خواهم کرد و احتمالاً هیچ‌وقت به اینستاگرام دست نخواهم زد.

    برای HMD Global ( شرکت فنلاندی که برند نوکیا را در اختیار دارد) ساختن گوشی با چنین خصوصیاتی کاملاً ممکن است. ورود به بازار نوکیا 9 برای نیمه‌ی دوم امسال برنامه‌ریزی‌شده است و این گوشی قرار است مدل رده بالایی باشد که نوکیا را به ‌صف سازندگان بازمی‌گرداند.

    شایعاتی درباره خصوصیات آن منتشرشده ازجمله پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon 835 و تا 6 گیگابایت حافظه‌ی RAM که برای قرار دادن این گوشی میان برترین گوشی‌های اندرویدی سال کافی به نظر می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر