بازگشت نوکیا به ایران

گوشی اندرویدی نوکیا ۶ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

عصر کالا- گوشی اندرویدی و جدید نوکیا پس از گذشت حدود دو ماه از عرضه در کشور چین حالا به صورت غیر رسمی و در تعداد محدود وارد بازار کشور ایران شده است.

گوشی اندرویدی نوکیا ۶ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  ایلنا، اولین گوشی اندرویدی شرکت فلاندی نوکیا در سال 2017 میلادی که با همکاری شرکت اچ ام دی گلوبال طراحی و تولید شده بود به صورت محدود از طریق بازار سیاه امارات متحده عربی بدون گارانتی رسمی و تنها در رنگ مشکی (( Matte Black وارد بازار ایران شده است.

    از جمله مشخصات سخت افزاری نسخه نوکیا 6 که وارد بازارایران شده است باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 و فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

    یک وارد کننده گوشی نوکیا 6 در شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: گوشی نوکیا 6 به عنوان اولین گوشی اندرویدی  نوکیا پس از گذشت 2 ماه از طریق خرید از امارت به صورت محدود با قیمتی مناسب وارد بازار ایران شده است و در آینده با کاهش قیمت‌ بیشتر این گوشی هوشمند به دلیل عرضه مستقیم جهانی از سوی صاحب کمپانی نوکیا یعنی HMD GLOBAL در بازر امارات نیز شاهد افت قیمت و واردات بیشتر با قیمت نهایی پایین‌تری در بازار ایران خواهیم بود.

    وی ادامه داد: نوکیا دارای یک دفتر رسمی در کشور ایران است و طبق اطلاعیه‌های قبلی قرار است محصولات جدید نوکیا را به صورت رسمی همراه با گارانتی وارد بازار ایران کند به همین دللیل شاید با عرضه رسمی این گوشی‌ها دیگر شاهد بازار غیر رسمی محصلات نوکیا در بازار ایران نباشیم اما در هر صورت فعلا با بهبود شرایط روند ادامه واردات غیر رسمی این محصولات ادامه خواهد داشت.

    گوشی نوکیا 6 هم اکنون با قیمت 1 میلیون و 350 هزار تومان  در رنگ مشکی و بدون گارانتی به صورت محدود وارد بازارایران شده است و بزودی با کاهش قیمت در اواسط اردیبهشت ماه به صورت انبوه با قیمتی به مراتب پایین‌تر وارد بازار ایران خواهد شد.

    در هر صورت باید امیدوار بود که بزودی و همزمان با عرضه جهانی محصولات جدید نوکیا در بخش موبایل یعنی گوشی نوکیا 6، نوکیا 5، نوکیا 3 و گوشی نوکیا 3310 نسخه 2017 در ایران نیز توسط نماینده رسمی نوکیا معرفی و با  قیمتی مناسب عرضه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر