ZTE از نوبیا M۲ به همراه نوبیا M۲ Lite و نوبیا N۲ رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت نوبیا به عنوان یک زیرمجموعه تابعه شرکت زد‌تی‌ای امروز از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این سه گوشی شامل تلفن هوشمند نوبیا M۲، نوبیا M۲ Lite و نوبیا هستند. در ادامه به معرفی کوتاهی از این سه گوشی هوشمند زد‌تی‌ای خواهیم انداخت.

ZTE از نوبیا M۲ به همراه نوبیا M۲ Lite و نوبیا N۲ رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، این تلفن همراه از دوربین دوگانه پشتی برخوردار است که یکی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی آن‌ وظیفه ثبت تصاویر رنگی و دیگری ثبت تصاویر مونوکروم یا همان سیاه و سفید را بر عهده دارد. هر دو سنسور از گشودگی f/2.2 و محافظ یاقوت کبود بهره می‌برند. هم‌چنین این تلفن هوشمند مجهز به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و زاویه دید 80 درجه‌ای است.

    یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی آمولد بر روی قاب جلویی این گوشی قرار گرفته که اسکنر اثر انگشت همراه با کلید هوم فیزیکی در زیر آن تعبیه شده‌اند. پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی نیز برای این تلفن در نظر گرفته شده که امکان افزایش فضای ذخیره اطلاعات به وسیله کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد. یک باتری با ظرفیت 3630 میلی‌آمپر، سیستم عامل اندروید مارشمالو با رابط کاربری Nubia UI 4.0 و امکانات ارتباطی نظیر 4G LTE، وای فای، بلوتوث، GPS، GLONASS و یک درگاه USB نوع C نیز از جمله دیگر قابلیت‌های این گوشی چینی خواهند بود.

    شرکت نوبیا در نظر دارد نسخه 64 گیگابایتی این گوشی را با قیمت 391 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن را نیز با قیمت 434 دلار به فروش برساند. لازم به ذکر است که نوبیا M2 در دو رنگ طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.

    این گوشی در واقع نسخه ارزان قیمت گوشی نوبیا M2 است. M2 Lite برخلاف M2 به قابلیت دوربین دوگانه پشتی مجهز نیست و به جای آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2 و فلش دوگانه LED گرفته است. دوربین سلفی این گوشی با مدل اصلی نوبیا M2 ‌ویژگی‌های یکسانی خواهد داشت.

    نوبیا M2 Lite از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح اچ‌دی و پنلی از نوع IPS برخوردار است. در مقایسه با M2، چیپست ضعیف‌تر Helio P10 شرکت مدیاتک همراه با رم 3‌ یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی در زیر قاب این گوشی در نظر گرفته شده تا قیمت آن نسبت به نسخه اصلی ارزان‌تر شود. شایان ذکر است که زیر نمایشگر این گوشی به مانند نوبیا M2، یک اسکنر اثر انگشت قرار دارد که با کلید فیزیکی هوم تعبیه شده در دستگاه ادغلم شده است.

    جالب است بدانید که گوشی نوبیا M2 Lite از اندروید 7 نوقا همراه با رابط کاربری Nubia UI 4.0 بهره می‌برد که نسبت به مدل اصلی آن نرم افزار مدرن‌تری را ارائه خواهد کرد. هم‌چنین یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌ آمپر ساعت همراه با شارژ 5 ولت / 2 آمپر و پشتیبانی از دو سیم کارت در این گوشی موجود خواهد بود. البته اسلات سیم کارت دوم با کارت حافظه مشترک خواهد بود و نمی‌توان از هر دو به طور هم‌زمان استفاده کرد. شرکت نوبیا این گوشی را با قیمت پایه 260 دلار و در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش خواهد رساند.

    سومین گوشی معرفی شده توسط شرکت نوبیا مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18WW است. دیگر مشخصات این گوشی به جز نمایشگر فول اچ‌دی آمولد آن کاملا مشابه گوشی M2 Lite است؛ هرچند N2 تنها در یک نسخه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید.

     

    لازم به ذکر است که این گوشی نیز با قیمت 289 دلار و در دو رنگ مشکی و طلایی به فروش خواهد رسید.

    شرکت نوبیا در نظر دارد هر سه این گوشی‌های جدید اندرویدی خود را در تاریخ 19 فروردین ماه روانه بازار کند. پیش بینی می‌شود که این سه گوشی با استقبال خوبی همراه شوند و به لطف سخت افزار خوبی که دارند با فروش خوبی همراه شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر