قیمت احتمالی گوشی نوکیا ۹ لو رفت

عصر کالا- می‌دانیم که شرکت HMD می‌خواهد گوشی پرچم‌دار نوکیا را تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار کند. شایعات می‌گویند که این گوشی به اسم نوکیا ۹ شناخته می‌شود و قرار است تا دو ماه آینده معرفی شود. البته گفته شده که این گوشی تا قبل از پاییز آینده راهی بازار نخواهد شد.

قیمت احتمالی گوشی نوکیا ۹ لو رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛ به نظر می‌رسد که نوکیا فعلا قصد ندارد گوشی جدید خودش را در بازاری که سامسونگ و ال‌جی و هواوی گوشی‌های جدید خودشان را عرضه کرده‌اند، راهی بازار کند و به همین دلیل مدتی صبر خواهد کرد.

    در گزارش‌های جدید گفته شده که این تلفن همراه هوشمند با قیمت نزدیک به 699 دلار یا 749 یورو راهی بازار خواهد شد. به احتمال زیاد گوشی نوکیا 9 که یک محصول پرچم‌دار به حساب می‌آید با تراشه اسنپ‌دراگون 835 عرضه می‌شود و شاید چهار گیگابایت رم و صفحه نمایش 2K داشته باشد. شایعه شده که لنزهای کارل زایس برای نوکیا 9 در نظر گرفته شده است.

    فعلا شرکت HMD درباره گوشی‌های پرچم‌دار نوکیا صحبت نکرده و باید منتظر منتشر شدن اطلاعات بیشتر در‌ این‌باره باشیم. نوکیا چند وقت پیش چند گوشی جدید از جمله مدل تازه 3310 را معرفی کرد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر