آیا همکاری گوگل با نوکیا در ساخت گوشی محقق می‎شود؟

عصر کالا- نوکیا در صدد است تا با همکاری گوگل ویژگی‌های نرم‌افزار محصولات خود را ارتقا دهد و کاری کنند تا آخرین آپدیت‌های اندروید در سریع‌ترین زمان ممکن برای گوشی‌های نوکیا منتشر شوند.

آیا همکاری گوگل با نوکیا در ساخت گوشی محقق می‎شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهرخبر؛ شرکت HMD Global که تا 10 سال آینده حق فروش گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد می‌خواهد این برند بزرگ و قدیمی را بار دیگر به روزهای درخشان خود برگرداند؛ کاری که به نظر می‌رسد بدون کمک و همکاری گوگل ممکن نباشد.

    نوکیا در کنفرانس MWC خود از سه گوشی جدید رونمایی کرد که همگی از سیستم عاملی نزدیک به اندروید خالص گوگل استفاده می‌کنند. همچنین نوکیا در آن مراسم اعلام کرد قصد دارد مشکل تاخیر در آپدیت اندروها را حل کند؛ کاری که هنوز هیچ‌ یک از شرکت‌های اندرویدی موفق به انجام آن نشدند.

    معاون منطقه آفریقا و خاورمیانه نوکیا در گفتگو با سایت Gulf News برخی از اهداف این شرکت را تکرار و به نقش کلیدی گوگل در تحقق این اهداف اشاره کرده است.

    او گفته است: ما تلاش می‌کنیم تا آخرین نسخه و اطلاحیه‌های اندروید را در اسرع وقت و هم‌زمان با گوگل برای گوشی‌های نوکیا منتشر کنیم. ما و گوگل به طور مشترک برای ارتقا برند نوکیا تلاش خواهیم کرد و هر آنچه یک گوشی به آن نیاز دارد را فراهم خواهیم آورد از جمله دستیار گوگل.

    باید منتظر ماند و دید سرانجام همکاری نوکیا با گوگل به کجا ختم می‏شود. آیا این همکاری ممکن است به تولید گوشی‌هایی مشابه نکسوس ختم شود یا گوگل ترجیح می‌دهد تمرکز خود را روی پیکسل‌هایش معطوف کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر