عرضه گوشی اندروید نوکیا از ماه می

عصر کالا- بر اساس خبری که به‌تازگی منتشر شده است، هر سه گوشی اندروید نوکیا در ماه می و گوشی نوکیا ۳۳۱۰ در ماه جاری وارد بازار خواهند شد.

عرضه گوشی اندروید نوکیا از ماه می
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اتاق 24، پیش‌تر اعلام شده بود که HMD Global به‌عنوان سازنده‌ی گوشی‌های نوکیا قصد دارد تابستان سال جاری میلادی سه مدل اندروید نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 و نسل جدید گوشی 3310 را به‌طور هم‌زمان در 120 بازار عرضه کند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باید منتظر عرضه‌ی هم‌زمان گوشی‌های نوکیا در بازارهای جهانی باشیم.

    در خبری که به‌تازگی در وب‌سایت چینی‌زبان Vtech منتشر شده، به تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های جدید نوکیا در مالزی اشاره شده است. اولین گوشی که بر اساس این گزارش وارد بازار می‌شود، نوکیا 3310 به‌عنوان یک گوشی کلاسیک و ارزان‌قیمت است که توانست در کنگره جهانی موبایل 2017، نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند. گفته می‌شود فروش این محصول از اواخر آوریل آغاز می‌شود، در حالی که سه گوشی اندروید نوکیا ماه می وارد بازار خواهند شد. قرار است فروش نوکیا 3 از اوایل ماه، نوکیا 5 اواسط ماه و نوکیا 6 از اواخر ماه انجام شود.

    ماه گذشته یکی از خرده‌فروشان انگلیسی به نام Clove، اعلام کرده بود فروش سه گوشی اندروید جدید نوکیا اواخر ماه می و اوایل ژوئن آغاز خواهد شد که با خبر جدید همخوانی دارد. در حالی که اچ‌ام‌دی گلوبال، اعلام کرده است هر 4 گوشی در بازارهای سراسر دنیا عرضه خواهد شد؛ بی‌شک نمی‌توان انتظار داشت هر چهار محصول در یک روز عرضه شوند و به همین دلیل می‌توان خبر جدید را موثق دانست.

    باید یادآوری کنیم به دلیل اینکه پشتیبانی از شبکه‌ی نسل دوم کاملا در آمریکا متوقف شده است، نوکیا 3310 در بازار این کشور عرضه نخواهد شد یا حداقل در آینده‌ی نزدیک این اتفاق رخ نمی‌دهد. در واقع چندین کشور دیگر شرایط مشابهی دارند و خریداران نسل جدید نوکیا 3310 باید مطمئن شوند که آیا امکان استفاده از این گوشی در کشور آن‌ها وجود دارد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر