کمپانی HMD مشغول توسعه یک موبایل ساده دیگر با برند نوکیا است

عصر کالا- موبایل نوکیا ۳۳۱۰ از همین حالا در بازار بسیاری از کشورها عرضه شده، اما ظاهراً تنها فیچر فونی نبوده که HMD قصد دارد طی سال جاری میلادی روانه بازار کند. اگرچه می دانیم این کمپانی فنلاندی تا پایان سال ۲۰۱۷، شش یا هفت موبایل جدید معرفی می کند، هنوز مشخص نیست که HMD چند فیچر فون و چند موبایل هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

کمپانی HMD مشغول توسعه یک موبایل ساده دیگر با برند نوکیا است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛  به لطف تصاویری که اخیراً از سوی رگولاتوری چینی TENAA منتشر شده اند، حالا می دانیم که HMD حداقل یک فیچر فون دیگر را طی ماه های آتی به دست مشتریان می رساند. این دستگاه هنوز نامی مشخص ندارد و اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری و قیمت گذاری آن افشا نشده است.

    فیچر فون جدید HMD که با برند نوکیا به فروش خواهد رسید، با شماره مدل «TA-1017» شناخته می شود و درست مانند نوکیا 3310، از اتصال 3G پشتیبانی نمی کند. می توان حدس زد که این دستگاه در مدل های گوناگون به بازار عرضه می شود که یکی از آنها، از این اتصال پشتیبانی به عمل می آورد؛ اما در این صورت قطعاً قیمت آن نیز افزایش می یابد.

    دوربین اصلی دستگاه، از فلاش LED بی بهره است و جای آن، اسپیکر دستگاه قرار گرفته است. احتمال می رود که دستگاه رابط کاربری S30+ را به اجرا در بیاورد و شاید از دو سیم کارت نیز پشتیبانی کند. در هر صورت حالا باید منتظر ماند و دید که HMD چه زمانی این دستگاه را معرفی و به بازار عرضه می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر