نسخه تقلبی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد

عصر کالا- نسخه تقلبی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ با قیمتی اندک و از برندی متفرقه پاکستانی پس از نسخه اصلی و طرح اصلی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شده است.

نسخه تقلبی گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مدل ۲۰۱۷ وارد بازار ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز ، بازار موبایل ایران به دلیل گستردگی و حجم بسیار بالای متقاضیان برای خرید گوشی یکی از بازارهای پویای صنعت موبایل در جهان است و موبایل‌های زیادی از برندهای شناخته شده و یا متفرقه از کشورهای مختلف وارد بازار ایران می‌شوند تا بتوانند به راحتی محصولات خود را با قیمتی رقابتی به فروش برسانند.  امروز نسخه تقلبی (فیک) گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 بعد از گذشت چندین ساعت از ورود مدل اصلی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 به بازار ایران، وارد کشورمان شده و به صورت گسترده در پشت ویترین فروشگاه‌های بازار علاءالدین تهران قابل مشاهده است که قیمتی اندک دارد و ساخت کشور پاکستان است.

    نسخه تقلبی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 با قیمتی اندک پس از نسخه اصلی و طرح اصلی گوشی  نوکیا 3310 مدل 2017 وارد بازار ایران شده است.

     همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بسته بندی نسخه اصلی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 در سمت چپ و بسته بندی نسخه تقلبی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 در سمت راست قرار دارد. نسخه تقلبی گوشی جدید نوکیا 3310  با برند ناشناخته‌ی OSKU MOBILE دارای شباهت ظاهری زیادی به مدل اصلی این گوشی است اما دارای صفحه نمایشی کوچک‌تر با کیفیت پایین، صفحه کلید با کیفیت پایین و مات با فونت غیر رسمی و متفاوت با نسخه‌های اصلی نوکیا در ایران، حروف فارسی کیبورد و درگاه‌های بی‌کیفیت است.

     نسخه تقلبی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 با قیمتی اندک پس از نسخه اصلی و طرح اصلی گوشی  نوکیا 3310 مدل 2017 وارد بازار ایران شده است.

    همانطور که پیش از این برایتان نوشتیم، نسخه جدید نوکیا 3310 به صورت غیررسمی و در تعداد محدود با رنگ‌های آبی، سورمه‌ای، خاکستری و نارنجی با قیمت 320 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. همچنین نسخه طرح اصلی این گوشی با برند نوکیا که ساخت کشور هند است, در رنگ‌های سرمه‌ای، آبی و نارنجی با قیمت 100 الی 110 هزار تومان بدون گارانتی وارد بازار کشورمان شده است.

    نسخه تقلبی گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 نیز، کیفت ساختی نسبتا مشابه با نسخه طرح اصلی دارد، اما دارای صفحه نمایش کوچک‌تری بوده و با قیمتی در حدود 80 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    در صورتی که قصد خرید این موبایل را دارید بهتر است با صرف هزینه بیشتری اقدام به خرید نسخه اصلی که ساخت کشور چین و یا مدل طرح اصلی این گوشی که ساخت کشور هند است کنید چرا که کیفیت نسخه تقلبی نوکیا 3310 مدل 2017 که به گفته برخی از فروشندگان علائدین ساخت کشور پاکستان است، تعریف چندانی نداشته و آن را باید به یک اسباب بازی موقت برای علاقمندان به ظاهر گوشی نوکیا 3310 مدل 2017 تشبیه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر