تدابیر امنیتی گوگل برای اکانت‌های کاربران

عصر کالا- گوگل قصد دارد برنامه امنیتی جدیدی را به نام Advanced Protection عرضه کند که به کاربران امکان می‌دهد تا امنیت حساب‌های کاربری اینترنتی خود را افزایش دهند.

تدابیر امنیتی گوگل برای اکانت‌های کاربران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این غول تکنولوژی به تازگی خبر داده است که اجرای این برنامه امنیتی پیشرفته می‌تواند کمک به‌سزایی به حفاظت از اطلاعات کاربران سرویس‌های پست الکترونیکی گوگل (جی میل) و گوگل درایو کند تا کاربران از حملات سایبری، هک، فیشینگ و مزاحمت‌های اینترنتی در امان بمانند.

    این برنامه امنیتی برای آن دسته از کاربرانی که اطلاعات خصوصی و محرمانه بیشتری نسبت به دیگران دارند بعنوان مثال روزنامه‌نگاران، مدیران ارشد شرکت‌ها و سازمان‌ها و سیاست مداران، بسیار مفید و کاربردی به نظر می‌رسد و در جلوگیری از افشای اطلاعات خصوصی به آنها کمک خواهد کرد.

    کاربران پس از اجرای این برنامه امنیتی علاوه بر وارد کردن رمز عبور و گذرواژه در حساب‌های کاربری (اکانت) خود، باید از یک کلید امنیتی فیزیکی نیز استفاده کنند. این کلید امنیتی بر روی یک حافظه یو اس بی یا یک وسیله سازگار با بلوتوث ذخیره می‌شود.

    همچنین دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری افراد در گوگل با استفاده از این سرویس جدید به میزان زیادی محدود خواهد شد و اینطور می توان نتیجه گرفت که گوگل با معرفی این برنامه امنیتی جدید و پیشرفته می‌خواهد راه سوءاستفاده و افشای اطلاعات خصوصی کاربران را به روی هکرها و مجرمان سایبری ببندد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر