با طراحی یک قفل ویژه؛

با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید

عصر کالا- حفظ امنیت فیزیکی رایانه ها در منزل و محل کار، دغدغه ای جدی است و بسیاری از افراد فراموش می کنند که باید رایانه خود را در زمان دور شدن از آن قفل کنند.

با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، برای حل این مشکل یک قفل کوچک بی سیم و جیبی طراحی شده که Halberd نام دارد و به طور خودکار به این مساله رسیدگی می کند.

    قفل یادشده با تشخیص حضور یا عدم حضور کاربر در کنار رایانه می تواند قفل آن را باز کرده یا ببندد. افراد می توانند قفل یادشده را برای تامین امنیت انواع رایانه ها استفاده کنند و به عنوان مثال با آویزان کردن آن به کوله ای که لپ تاپ در آن قرار گرفته جلوی دسترسی افراد دیگر به آن را بگیرند.

    سیستم یادشده به اندازه کافی هوشمند است تا اگر کاربر در جلوی رایانه حضور داشت، ولی در حال انجام کار خاصی نبود از قفل کردن آن جلوگیری کند. بدنه فلزی مقاوم و استفاده از سیستم رمزگذاری پیشرفته و غیرقابل هک AES-256 از جمله مزایای این سیستم است.

    این قفل فعلا با رایانه های مجهز به ویندوز سازگار است و نسخه سازگار با لینوکس و مک آن نیز به زودی عرضه می شود. همراه با این قفل یک برنامه موبایلی برای تسهیل مدیریت قفل مذکور صورت می گیرد. عرضه این قفل بلوتوث 30 دلاری از ژانویه سال 2018 آغاز می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر