اسکن خطوط کف دست، کمکی برای امنیت بیشتر تلفن هوشمند

عصر کالا- سامسونگ، از امکان جدید اسکن خطوط کف دست، برای امنیت بیشتر تلفن های هوشمند خبر داد.

اسکن خطوط کف دست، کمکی برای امنیت بیشتر تلفن هوشمند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بدن ما از بخش های مختلف منحصر به فردی تشکیل شده است؛ اثر انگشت، چهره، خطوط کف دست و موارد زیادی از اعضای بدن که ویژگی هایی که مختص به یک فرد است را دارا می باشد. تولیدکنندگان تلفن های هوشمند انواع روشهای باز کردن قفل را ارائه کرده اند،که می توان به باز کردن قفل با رمز، الگو، اثر انگشت و تشخیص چهره اشاره کرد.

    اما این بار به نظر می رسد شرکت سامسونگ در حال افزودن یک اسکن بیومتریک اضافی به گوشی‌های آینده خود است و آن اسکن تشخیص  خطوط کف دست است. تفاوت در اینجا این است که اسکن تشخیص کف دست، برای باز کردن قفل گوشی شما مورد استفاده قرار نخواهد گرفت، بلکه صرفا برای راهنمایی نکات رمز عبور است.

    پس از گرفتن عکس با دوربین گوشی، خطوط کف دست کاربر اسکن خواهد شد. سپس، اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، می توانید از دوربین برای گرفتن اسکن از دست خود و تایید هویت خود به تلفن، کمک بگیرید. اگر اسکن صورت گرفته به درستی تشخیص داده شود، دستگاه، راهنمای دستیابی به رمز عبور را به شما نشان می دهد.

    این اختراع کنجکاوانه برای اطمینان بیشتر است. در آینده خواهید دید که آیا این فناوری پیاده سازی خواهد شد یا نه و در صورت اجرایی شدن چقدر مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر