آلکاتل ۶گوشی جدید معرفی می‌کند

عصر کالا- امروز اطلاعات جدیدی از گوشی‌های معرفی نشده شرکت آلکاتل به بیرون درز کرد. براساس اطلاعات لو رفته این شرکت قصد دارد ۶ گوشی جدید راهی بازار کند. حتی تصویری هم از این گوشی‌های جدید به بیرون درز کرده است.

آلکاتل ۶گوشی جدید معرفی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی مگ، به نظر می‌رسد که آلکاتل دست به تغییر طراحی گوشی‌های جدیدش زده و از متریال‌های جدیدی برای ساخت آن‌ها استفاده کرده است. در تصویر لو رفته به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها از بدنه پلاستیکی بهره می‌برند و آن ظاهر درخشان مدل‌های قبلی را ندارند. همچنین مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی‌ها در پشت قرار گرفته. گوشی‌های جدید شرکت آلکاتکل با نام‌های Alcatel 5، Alcatel 3v، Alcatel 3x، Alcatel 3، Alcatel 3c و Alcatel 1x راهی بازار خواهند شد.

    دو مدل Alcatel 3v و Alcatel 3x از دوربین دوتایی بهره می‌برند و صفحه نمایش بزرگی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. البته از روی تصویر منتشر شده نمی‌توان به جزییات ظاهری این محصولات پی برد. بعید نیست این گوشی‌ها به بلندگوی استریو مجهز شده باشند.
    مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها هم هنوز مشخص نشده و نمی‌دانیم کدامیک از آن‌ها پرچم‌دار هستند و کدامیک میان‌رده و رده پایین هستند. گفته شده اکثر این محصولات در سال 2018 راهی بازار می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر