سامسونگ موبایل تاشو با دوربین قدرتمند رونمایی کرد

عصر کالا- یک تولید کننده موبایل به تازگی از تلفن هوشمند تاشویی رونمایی کرده که مجهز به دوربینی با دیافراگم قدرتمندتر از همتایان خود در بازار است و می تواند عکس های با کیفیت تری بگیرد.

سامسونگ موبایل تاشو با دوربین قدرتمند رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت سامسونگ از یک موبایل تاشو گرانقیمت به نام Samsung W2018  در چین رونمایی کرده است. بسیاری از مشخصات W2018 با موبایلS8 وNote8 یکسان است اما تنها نکته متمایز میان این دستگاه ها لنزهای دوربین آنها است.

    این موبایل دوربین پشتی 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.5  دارد و می تواند در مقایسه با همتایان خود در وضعیت نور کم، تصاویری با کیفیت تری بگیرد. علاوه بر آن W2018 دارای دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین دستگاه مجهز به نرم افزاری است که نور را می سنجد و در صورت کافی بودن آن دیافراگم را به f/2.4 تغییر می دهد تا بخش بیشتری از پس زمینه را در تصویر ثبت کند.

    W2018 با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه می شود و دارای نمایشگر فول اچ دبیAMOLED.4.2 اینچ است. داخل دستگاه نیز یک نمایشگر فول اچ دی 4.2 اینچی دیگر نیز وجود دارد.

    پرچمدار جدید سامسونگ در کنار این موارد یک دکمه جهت یابی و یک صفحه کلید کوچک مخصوص اعداد دارد. همچنین کنار دوربین پشتی دستگاه یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد و دکمه دستیارصوتی نیز برای Bixby در نظر گرفته شده است. از لحاظ سخت افزار نیز این موبایل مجهز به پردازشگر اسنپ دراگون 835 کوالکام با 6 گیگابایتRAM و 64 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری دستگاه نیز 2300میلی آمپری است.

    این موبایل قرار است ابتدا در چین عرضه شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. با این وجود کارشناسان تخمین می زنند بهای آن بیش از W2017 باشد که سال گذشته با برچسب 3 هزار دلاری عرضه شد.

    این موبایل در دهمین سالگرد عرضه مجموعه W این شرکت عرضه شده که هنوز در آسیا بسیار محبوب است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر