برای اولین بار؛

آیفون ۲۰۱۹ با لنز سه گانه عرضه می شود

عصر کالا- منابع مطلع می گویند در سال ۲۰۱۹ آیفون جدیدی توسط شرکت اپل با لنز سه گانه طراحی و عرضه می شود. این اولین بار است که گوشی آیفون همراه با دوربینی که سه لنز دارد، تولید می شود.

آیفون ۲۰۱۹ با لنز سه گانه عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, استفاده از دوربین دارای سه لنز در آیفون تصویربرداری پیشرفته را با استفاده از آیفون ممکن می کند و تهیه عکس هایی با عمق میدانی متفاوت و حتی سه بعدی را امکان پذیر می سازد.

    علاوه بر این از دوربین دارای لنز سه گانه در آیفون می توان برای تعیین فاصله میان آیفون و هر شی استفاده کرد. سیستم شناسایی سه بعدی موجود در این دوربین جدید می تواند در حوزه واقعیت افزوده نیز به کار گرفته شود و انبوهی از برنامه ها و نرم افزارهای جانبی واقعیت افزوده بر همین اساس طراحی خواهد شد.

    هنوز مشخص نیست سیستم لنز سه گانه تنها بر روی دوربین پشتی آیفون جدید نصب خواهد شد یا دوربین سلفی این گوشی هم دارای امکانات و مشخصات منحصر به فردی خواهد بود.

    تیم کوک مدیر عامل اپل پیش از این از علاقه شرکت اپل به استفاده گسترده از فناوری واقعیت افزوده خبر داده بود. این شرکت پلاتفورمی موسوم به کیت واقعیت افزوده هم طراحی کرده که به توسعه دهندگان امکان می دهد تا برنامه ها و اپلیکیشن های واقعیت افزوده را برای استفاده در آیفون و آی پد طراحی کرده و به کار بگیرند. این کیت با نسخه 11 سیستم عامل iOS  سازگاری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر