ارتقاء کیفیت دوربین گوشی هوشمند Razer

عصر کالا- شرکت Razer اعلام کرد در پی عملکرد نسبتا ضعیف دوربین گوشی هوشمند خود، به زودی آپدیتی جدید برای ارتقاء کیفیت آن ارائه خواهد داد.

ارتقاء کیفیت دوربین گوشی هوشمند Razer
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین گوشی هوشمند پیشرفته شرکت Razer که هفته گذشته در آمریکا عرضه شد، یکی از محبوبترین گوشی های هوشمند سال 2017 لقب گرفت.

    دلیل محبوبیت این گوشی صرفا به این خاطر نیست که این گوشی اولین گوشی هوشمند پیشرفته شرکت Razer است بلکه مشخصاتی از قبیل رم 8 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.7 اینچی Quad HD نیز از دیگر دلایل محبوبیت این گوشی هوشمند به حساب می‌آیند.

    اما نکته قابل ذکر این است که پیش از عرضه گوشی هوشمند ریزر یکی از مشخصات بارز این گوشی که توسط سازندگان نقطه قوت آن به شمار می‌رفت دوربین 8 مگاپیکسل سلفی و 12 مگاپیکسل اصلی بود، اما پس از عرضه کیفیت دوربین ریزر نتوانست آنطور که مد نظر سازندگان بود، باشد.

    به همین دلیل شرکت ریزر اعلام کرده است که در سال 2018 همزمان با ارائه سیستم عامل اندروید 8 اورئو برای این گوشی هوشمند، کیفیت دوربین های سلفی و اصلی این گوشی نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد و کاربران این گوشی دلیلی برای نگرانی نخواهند داشت.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر