دوربین شیائومی می میکس ۲ به لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی مجهز است

عصر کالا- شیائومی امروز به صورت رسمی پس از ماه‌ها انتظار، محصول پرسروصدای خود یعنی شیائومی می میکس ۲ را رونمایی کرد. مشخصات این دستگاه به همراه ویژگی‌های دوربین شیائومی می میکس ۲ رخ نشان داد.

دوربین شیائومی می میکس ۲ به لنز ۱۲ مگاپیکسلی سونی مجهز است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تکراتو، پرچمدار جدید شیائومی این بار تقریبا بدون حاشیه است، اما اکنون این موضوع و سخت‌افزار قدرتمند این محصول را فراموش کنید، زیرا شیائومی تلاش کرده علاوه بر این‌ها در زمینه عکاسی نیز دستگاهی قابل تأمل ارائه کند؛ بدین منظور دوربین شیائومی می میکس 2 به سنسور IMX386 سونی تجهیز شده که پیش از این در تولید دوربین دیگر پرچم‌دار شیائومی، یعنی شیائومی می 6 نیز از همین سنسور استفاده شده بود.

     

    اندازه‌ پیکسل‌ سنسورهای 12 مگاپیکسلی دوربین شیائومی می میکس 2 هرکدام 1.25 میکرومتر است که این مقدار از سایز پیکسل‌های دوربین تمامی پرچم‌داران قدرتمند اندرویدی سال جاری بزرگ‌تر است. این لنز همچنین به فناوری اختصاصی Exmor سونی نیز مجهز است که به شیائومی می میکس 2 کمک خواهد کرد تا تصاویر و ویدئوها را بدون معطلی و کندی در همان لحظه ثبت شدن، پردازش کند. سنسور شرکت سونی در پشت پنج قطعه لنز 27 نانومتری جای گرفته و اندازه‌ دیافراگم این دوربین نیز f/2.0 است که در مقایسه با دوربین‌های پرچم‌داران سامسونگ و ال‌جی چندان چشمگیر نیست.

    ضمنا شیائومی تایید کرده که دوربین شیائومی می میکس 2 به تثبیت‌کننده‌ نوری تصاویر چهار محور نیز مجهز است، بنابراین حتی اگر دستان کاربر لرزان باشد، نباید در مورد شفافیت و وضوح تصاویر گرفته شده با این محصول نگرانی خاصی به خود راه دهد.

     

    دوربین اصلی می میکس 2 قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه را داراست و درست مانند شیائومی می 6 می‌تواند ویدئوهای با کیفیت 720p را نیز با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. در کنار دوربین شیائومی می میکس 2 یک فلش دوگانه LED نیز بکار گرفته شده تا تامین نور لازم برای تصاویر این دوربین را به عهده داشته باشد.

    دوربین سلفی یا جلویی این گوشی پرچمدار نیز از یک لنز 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، تشخص چهره و فیلم‌برداری تمام اچ‌دی ساخته شده که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی و مکالمات ویدئویی خواهد بود.

    رابط کاربری دوربین شیائومی می میکس 2 نیز در قالب پوسته‌ اختصاصی جدید MIUI 9 تولید شده است و شیائومی تلاش کرده که اپلیکیشن دوربین این محصول را تا حد ممکن خلاقانه و ساده طراحی کند و ضمنا امکانات نرم‌افزاری متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر