مشخصات اوپو F۳ پلاس با دوربین سلفی دوگانه اعلام شد

عصر کالا- اوپو همیشه به ساخت گوشی‌هایی با دوربین سلفی قوی شهرت داشته تا آنجا که برخی از گوشی‌های خود را «مخصوص سلفی» نامیده است.

مشخصات اوپو F۳ پلاس با دوربین سلفی دوگانه اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، امروز هم اوپو محصولی به نام F3 پلاس معرفی کرد. یکی از دلایلی که باعث سروصدای زیاد آن باشد، دوربین سلفی دوگانه است. F3 پلاس از پردازنده اسنپدراگون 653، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره می‌برد. سیستم‌عامل آن هم اندروید مارشملو 6.0 است و رابط کاربری مخصوص اوپو را با خود به همراه دارد.

    اوپو F3 پلاس نمایشگر 6 اینچی با حاشیه‌های کم 2 میلی‌متر دارد. رزولوشن آن تمام اچ‌دی بوده و با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود که مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه افزایش یافته است. باتری آن 4000 میلی‌آمپری است و از تکنولوژی شارژ سریع اوپو به نام VOOC هم استفاده می‌کند.

    اوپو F3 پلاس دوربین سلفی دوگانه دارد که باوجود لنز 8 مگاپیکسلی، ثبت تصاویری با زاویه 120 درجه را ممکن می‌سازد. دوربین اصلی آن هم 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 بوده که از فوکوس خودکار و فلاش دوگانه بهره می‌برد.

    اوپو این محصول را فردا به‌صورت رسمی معرفی خواهد کرد اما شخصی، اطلاعات آن را در وب‌سایت رسمی اوپو منتشر نموده و اکنون ویژگی‌های آن را در دسترس داریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر